کتاب روان شناسی جنایی

Forensic Psychology for Dummies
کد کتاب : 29059
مترجم :
شابک : 978-6226661416
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 453
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی جنایی اثر دیوید کانتر

آیا می خواهید روانشناسی جنایت را بفهمید؟ چه برای اولین بار در حال مطالعه آن باشید و چه یک تماشاگر علاقمند ، کتاب روان شناسی جنایی
همه ملزومات لازم برای درک این زمینه هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می دهد که با نمونه های جذاب از سراسر جهان تکمیل شده است.

در این کتاب خواهید فهمید که چرا افراد مرتکب جرم می شوند ، چگونه روانشناسی در روند تحقیقات کمک می کند ، چگونه روانشناسان با جنایتکاران پشت میله ها کار می کنند - و چگونه شما نیز می توانید یک روانشناس قانونی شوید. خواهید فهمید که یک روز معمولی برای یک روانشناس قانونی چگونه است ، چگونه آنها با پلیس برای ساختن مشخصات مجرمان ، مصاحبه با مظنونان یا شاهدان و کشف دروغ کار می کنند. نقش مهمی را که روانشناسی در ارزیابی مجرمان ایفا می کند ، را درک خواهید کرد.

نحوه کاربرد روانشناسی در دادگاه را توضیح می دهد دیوید کانتر در کتاب «روان شناسی جنایی» مفاهیم پیچیده روانشناسی را به سهولت توضیح میدهد.اگر دانشجویی هستید که به دنبال یادگیری روانشناسی جنایی هستید یا فقط دوست دارید در مورد علم جنایت آشنا بدانید، روانشناسی جنایی برای همه آن چیزی است که برای سرعت بخشیدن به این موضوع جذاب نیاز دارید.

کتاب روان شناسی جنایی

دیوید کانتر
دیوید ویکتور کانتر زاده 5 ژانویه 1944 روانشناس است. وی فعالیت خود را به عنوان یک روانشناس معماری با مطالعه تعامل بین مردم و ساختمان ها ، انتشار و ارائه مشاوره در مورد طرح های دفاتر ، مدارس ، زندان ها ، مسکن و سایر فرم های ساختمان و همچنین بررسی چگونگی درک مردم از مقیاس بزرگ آغاز کردا. وی مجله روانشناسی محیط زیست را در سال 1980 راه اندازی کرد. فعالیت وی در معماری منجر به بررسی واکنش های انسانی در آتش سوزی ها و سایر موارد اضطراری شد. وی به مدت ده سال استاد روانشناسی دانشگاه سوری بود و در آنجا ر...