کتاب برنامه ریزی عصبی-کلامی

Neuro-Linguistic Programming Workbook for Dummies
کد کتاب : 29109
مترجم :
شابک : 978-9647114974
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب برنامه ریزی عصبی-کلامی اثر رومیلا ردی

یکی از هیجان‌انگیزترین تکنیک‌های روان‌شناختی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد در این کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کتاب "برنامه ریزی عصبی-کلامی" به شما کمک می‌کند تا خودتان را بر اساس آن‌ها یا، به‌طور دقیق‌تر، فرآیندهای فکری کسانی که در زمینه‌های خود درخشان هستند، الگوبرداری کنید. مفاهیم NLP که ریشه در روانشناسی رفتاری دهه 1970 دارد، در حال حاضر در زمینه های مختلفی مانند تجارت، آموزش، ورزش، سلامت، موسیقی و هنرهای نمایشی رایج است و در کمک به افراد برای تغییر و بهبود زندگی حرفه ای و شخصی خود بسیار موثر بوده است. در این راهنمای مفید و آموزنده، شما یک مجموعه ابزار اساسی از تکنیک های NLP، با مشاوره در مورد رویکرد NLP برای هدف گذاری، و همچنین بینش هایی در مورد نحوه تفکر، شکل گیری استراتژی های ذهنی، مدیریت حالات عاطفی، و در نهایت، به دست خواهید آورد.

این کتاب نه صرفا راهنمای برنامه‌ریزی مجدد افکار منفی یا معمولی، بلکه یک گام رو به جلو برای تحقق جاه‌طلبی‌های شخصی و حرفه‌ای و دستیابی به برتری در هر زمینه‌ای از زندگی شما است.

کتاب برنامه ریزی عصبی-کلامی

رومیلا ردی
رومیلا ردی متولد سال 1950 ، نویسنده پرفروش بین المللی است. او همچنین یک مربی و سخنران است که همدلی طبیعی او با اقشار مختلف جامعه ، درک بی نظیری از انگیزه ها و احساسات به آنها می دهد. بینش و مهارت های ارتباطی او در دو کتاب بسیار موفق در مورد چگونگی مدیریت تحول عاطفی آمده است.
دسته بندی های کتاب برنامه ریزی عصبی-کلامی
قسمت هایی از کتاب برنامه ریزی عصبی-کلامی (لذت متن)
ذهن ناخودآگاه شما نه تنها عملکرد بدن تان را در اختیار دارد. بلکه تأثیر زیادی روی نتایجی که در زندگی می گیرید. دارد. آیا در زندگی دوست داشته اید کاری را به شکل آگاهانه انجام دهید اما در پایان متوجه شده اید که کاری کاملا متفاوت را انجام داده اید؟ می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که به هدفی که دوست دارید برسید اما اگر ذهن ناخودآگاهتان شما را همراهی نکند و به دنبال هدف های خودش باشد. ممکن است هرگز به هدفی که آگاهانه انتخاب کرده ایده نرسید. تجسم کنید که با هماهنگی و همراهی ذهن ناخودآگاه توانایی دارید با چه سرعتی به هدف های مورد نظرتان برسید. راجر صاحب شرکتی خصوصی است. با وجود اینکه او توانایی های زیادی که دارد، نتوانست در کارش موفق شود و نگران این مسئله بود. رومیلا به او کمک کرد که این باور را در ذهنش شناسایی کند که "برخی کارها را نمی توان به راحتی انجام داد". خواننده های سیاهپوست آمریکایی در فقر و بدبختی بهتر می خوانند تا در ثروت و فراوانی! راجر نگران بود موفقیت موجب شود خلاقیت در او از میان برود. هنگامی که راجر متوجه شد که می تواند انتخاب کند که در زندگی میلیونر باشد یا گدا رفتارهایش تغییر کرد و کسب وکار او به سرعت رونق یافت. کلید هماهنگی ذهن ناخودآگاه و آرزوها و هدف های آگاهانه، درک توان و قدرت ذهن آگاه و ناخودآگاه و شناخت نحوه ی عملکرد آنهاست.