کتاب دو ملکه (بخش اول)

The Last Ever After
مدرسه افسانه ای 3
کد کتاب : 29212
مترجم :
شابک : 978-6008939764
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 461
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

دو ملکه (بخش دوم)
The Last Ever After
مدرسه افسانه ای 3
  • 393,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: باژ باژ
کد کتاب : 29214
مترجم :
شابک : 978-6008939771
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 436
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دو ملکه (بخش اول) اثر سومان چینانی

بخش اول کتاب "دو ملکه" سومین داستان از یکی از پرفروش ترین مجموعه های نیویورک تایمز با نام "مدرسه افسانه ای" است که "سومان چینانی" آن را نفس گیرتر از داستان های قبلی به پردازش و نگارش رسانده است.
در قسمت سوم از این مجموعه ی میخکوب کننده و جذاب که "دو ملکه" نام دارد، هر چیزی که زمانی قدیمی بود دوباره رنگ و بوی تازگی به خود گرفته است ، زیرا سوفی و آگاتا با گذشته و همچنین با زمان حال می جنگند تا پایان کاملی برای داستان افسانه ای خود پیدا کنند.
سوفی و آگاتا که روزگاری بهترین دوستان یکدیگر بودند، فکر می کردند پایان سرنوشت آن ها از همان جایی که راه خود را از همدیگر جدا کردند، مهر و موم شده است. اما "سومان چینانی" در "دو ملکه" داستان آن ها در آستانه ی بازنویسی قرار داده است و این بار تنها داستان آن ها نیست که از نو نوشته می شود. با جدا شدن دختران ، شر قدرت را به دست گرفته و نیروهای خوب در معرض خطر نابودی هستند.
آیا آگاتا و سوفی می توانند برای نجات همه چیز باز با هم کار کنند؟ آیا آن ها دوباره راهی برای دوستی پیدا می کنند؟ و آیا پایان جدید آن ها آخرین اتفاقی است که در مجموعه ی "مدرسه افسانه ای" در حال رخ دادن است؟
"سومان چینانی" در این کتاب خارق العاده از مجموعه ی حماسی و شگفت انگیز خود ، قصه ای هیجان آور، ماجراجویانه ، مملو از خنده و عشق و پیچ و تاب را، بیش از هر زمان دیگری ارائه می دهد.
داستان هیجان انگیز "دو ملکه" از این مجموعه ی محبوب را از دست ندهید!

کتاب دو ملکه (بخش اول)


ویژگی های کتاب دو ملکه (بخش اول)

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2015

سومان چینانی
سومان چینانی نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که بیشتر به خاطر نوشتن مجموعه کتاب کودکان "مدرسه برای خوب و شر" مشهور است. او در دانشگاه هاروارد شرکت کرد و در آنجا فارغ التحصیل summa cum laude با مدرک ادبیات انگلیسی و آمریکایی شد. پس از فارغ التحصیلی، او به دانشگاه کلمبیا رفت و در آنجا در برنامه فیلم MFA آنها شرکت کرد.اولین رمان سومان ، «مدرسه خوب و بد» که در لیست پرفروش ترین لیست نیویورک تایمز منتشر شد، در 6 قاره به 28 زبان ترجمه شده است و به زودی فیلمی از Universal Pictures خواهد بو...
قسمت هایی از کتاب دو ملکه (بخش اول) (لذت متن)
غم سراسر وجودش را گرفت. قبل از شب گذشته، مرگ برایش اتفاقی نادر بود و الان هرجا که می رفت، مثل لفافه ای احاطه اش می کرد. وقتی کسی یک لحظه زنده بود- مثل مادرش، مثل گوربان، مثل این هفت پیرو خوب ها- و لحظه ی بعدش دیگر در دنیا نبود، چه حسی داشت؟ پس آن همه فکر و ترس و رویا کجا می رفت؟ آن همه عشق و محبتی که هنوز در وجود کسی بود و باید ابراز می کرد، چه می شد؟ بدنش لرزید، گویی خیلی به عمق ماجرا رفته بود و ناگهان متوجه سکوت و خاموشی اطرافش شد. خودش را سرزنش کرد، چرا هنوز اینجام؟ و برگشت.