کتاب بازی فرشته

The Angel's Game
کد کتاب : 29219
مترجم :
شابک : 978-6003676275
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 768
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 40
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

«کارلوس روئیت ثافون» از نویسندگان پرفروش در ادبیات اسپانیا

معرفی کتاب بازی فرشته اثر کارلوس روئیث ثافون

کتاب «بازی فرشته» رمانی نوشته «کارلوس روئیت ثافون» است که اولین بار در سال 2008 چاپ شد. در بارسلونای دهه 1920، «دیوید مارتین» در فقر به دنیا می آید، اما با کمک و حمایت دوستی به نام «پدرو ویدال»، ابتدا به یک خبرنگار و بعد به رمان نویسی محبوب تبدیل می شود. «دیوید» دو رمان برجسته را خلق می کند، یکی برای این که «ویدال» آن را اثر خود معرفی می کند و یکی دیگر برای خودش. اما کتاب «ویدال» مورد تحسین و تمجید قرار می گیرد در حالی که کتاب «دیوید» به دست فراموشی سپرده می شود، و وقتی «ویدال» با معشوق «دیوید» ازدواج می کند، «دیوید» می پذیرد داستانی را بنویسد که بعد از مدتی او را به خطری بزرگ می اندازد: او به فردی مظنون در زنجیره ای از قتل ها تبدیل می شود، و تقلایش برای پرده برداشتن از حقیقت، معمایی جذاب را به مخاطبین ارائه می کند—آیا «دیوید» توسط اهریمنان احاطه شده یا این که خودش یک اهریمن است؟

کتاب بازی فرشته

کارلوس روئیث ثافون
کارلوس رویز زفون (انگلیسی: Carlos Ruiz Zafón؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۴) نویسنده داستان های جنایی و معمایی اهل اسپانیا است.کارلوس لوئیت ثافون در بارسلونا بدنیا آمد. او که در اسپانیا بزرگ شد ، زندگی کاری خود را با کسب درآمد در تبلیغات آغاز کرد. پدربزرگ و مادربزرگ او در یک کارخانه کار کرده بودند و پدرش بیمه می فروخت. در دهه 1990 ، روزی زافان به لس آنجلس نقل مکان کرد و مدت کوتاهی در زمینه نویسندگی روی پرده کار کرد. او به انگلیسی مسلط است.بیشتر تاثیرات کار های او از نویسندگان قرن 19، داستان ها...
نکوداشت های کتاب بازی فرشته
A dark labyrinth that remains thrilling and bewildering.
هزارتویی تاریک که مهیج و حیرت انگیز باقی می ماند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Another delicious supernatural mystery.
یک معمای ماورایی دلنشین دیگر.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A riveting masterpiece about love, literature, and betrayal.
شاهکاری هیجان انگیز درباره عشق، ادبیات، و خیانت.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب بازی فرشته (لذت متن)
هرگز غرور و ایمان درونی یک نویسنده به خودش رو دست کم نگیر، به خصوص وقتی درباره نویسنده ای در سطح متوسط صحبت می کنی.

ممکنه هیچ وقت در زندگی ات عاشق نشی، ممکنه نتونی و یا حتی نخواهی بخشی یا تمام زندگی خودت رو به شخص دیگه ای ببخشی و مثل من یک روز در چهل و پنج سالگی چشم باز کنی و ببینی که دیگه جوان نیستی و این که هرگز نتونستی آواز دسته جمعی کیوپیدها رو در حال نواختن چنگ بشنوی و به کشف بستر گل های رز سفید بر محراب الهی نائل بشی.

اونجاست که تنها راه انتقام باقی مانده برای تو، در دزدی کردن از زندگی همراه با عیش و نوش در خانه های بدنام و تن دادن به لذت های آنی جسمی خلاصه میشه؛ لذتی که خیلی سریع تر از تخیلات بزرگ بخار میشه و به آسمان میره، ولی در این دنیای گنداب زده و متعفن-جهان ناپایدار و رو به فسادی که همه چیز در اون با زیبایی آغاز میشه و با خاطرات دردناک به پایان می رسه-شاید این لحظات، نزدیک ترین چیز به توصیف همون بهشتی باشند که همیشه درباره اش شنیدیم.