کتاب شفای کودک درون

Recovery of Your Inner Child
کد کتاب : 29233
مترجم :
شابک : 978-9646743656
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب شفای کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه

کودک درون در درون همه ی ما زندگی می کند ، این بخشی از ما است که احساسات را احساس می کند و بازیگوش ، شهودی و خلاق است. کودک درون که معمولا در زیر شخصیت های بزرگسال ما پنهان می شود ، کلید صمیمیت در روابط ، بهزیستی جسمی و عاطفی ، بهبودی از اعتیاد و خلاقیت و خرد خود درونی ما را در اختیار دارد.
شفای کودک درون تنها کتابی است که به شما نشان می دهد چگونه با نوشتن و طراحی با دست غیرغالب خود (اگر چپ دست هستند با دست راست و اگر راست دست هستید با دست چپ) می توانید تجربه ای دست اولی از کودک درون خودتان را داشته باشید - در واقع احساسات خود را احساس کنید و حس شگفت زده شدن خود را دوباره به دست آورید.
در کتاب شفای کودک درون دکتر لوسیا کاپاچیونه با گسترش تکنیک بسیار تحسین شده معرفی شده در کتاب قدرت دیگر دست شما ، تعداد زیادی فعالیت عملی را به اشتراک می گذارد که به شما کمک می کند کودک آسیب پذیر و کودک عصبانی درون خود را در آغوش بگیرید ، والدین پرورش دهنده ی درونتان را پیدا کنید و در نهایت آن کودک درون خلاق و جادویی ای که می تواند زندگی شما را شفا دهد کشف کنید.
بگذارید کودک درونتان نمایان شود تا بتواند خلاق باشد و شما را شفا دهد.
کتاب کودک درون توسط گیتی خوشدل ترجمه شده و انتشارات پلیکان آن را به چاپ رسانده است.

کتاب شفای کودک درون

لوسیا کاپاچیونه
لوسیاک‍اپ‍اچ‍ی‍ون‍ه‌ (Lucia Capacchione) پرفروش ترین نویسنده مجله خلاق: هنر یافتن خود، ضفای کودک درون و بسیاری از کتاب های دیگر روش های Creative Journal برای بازیابی، بهبودی و برنامه ریزی زندگی است.
نکوداشت های کتاب شفای کودک درون
The best book I've read yet on how to talk to your Inner Child and find what it needs.
بهترین کتابی که در زمینه ی چگونه حرف زدن با کودک درون و فهمیدن نیازهایش خوانده ام.
Melody Beattie

Healing our Inner Child is a major part of our recovery. Lucia Capacchione is a master at gently guiding you through this process. Love yourself enough to recover from the past.
شفابخشی کودک درون ما قسمت عمده ای از بهبود ماست. لوسیا کاپاچیونه در راهنمایی تدریجی شما در این روند تبحر دارد. خودتان را آنقدر دوست داشته باشید که از گذشته رها شوید.
Louise Hay

قسمت هایی از کتاب شفای کودک درون (لذت متن)