کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان

The Complete Human Body
کد کتاب : 29264
مترجم : مجید بریری
شابک : 978-6008269076
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان اثر آلیس رابرتز

کتاب «دایره المعارف مصور بدن انسان» ، نگاهی دقیق به فرم‌ها و عملکردهای بدن در فیزیولوژی و آناتومی ارائه می‌دهند و نحوه عملکرد بدن و سیستم‌ها و توانایی‌های شگفت‌انگیز آن را نشان می‌دهند.

برای درک بدن انسان مدرن ما، این کتاب ابتدا به اجداد ما و چگونگی شکل گیری آناتومی ما توسط تکامل هومو ساپینس میپردازد. به واسطه این کتاب بیاموزید که چگونه می توانیم تکامل را در DNA خود و عملکردهای DNA مشاهده کنیم. در مورد چیزهایی که فقط با میکروسکوپ و سایر ماشین‌های تصویربرداری خاص می‌توانید ببینید، بخوانید، مانند ساختار سلولی، مسیرهای حرکتی در مغز و عنبیه داخلی. همه این بخش‌ها با هم کار می‌کنند تا بدن انسان را بسازند. فیزیولوژی بدن ما با جزئیات روشن نوشته شده است. درباره اندام‌ها و سیستم‌هایی که در داخل کار می‌کنند، مانند سیستم‌های قلبی عروقی، گوارشی و عصبی، بیاموزید.

آناتومی زیبای ما را ببینید و نحوه عملکرد اسکلت، ماهیچه ها و رباط ها را بخوانید. این ویرایش دوم شامل جزئیات بیشتری در مورد مفاصل دست و پا است. کتاب «دایره المعارف مصور بدن انسان» شما را از دوران نوزادی تا پیری می برد و نشان می دهد که بدن ما چگونه رشد می کند و تغییر می کند و چه چیزی ممکن است اشتباه باشد.
این راهنمای تصویری از تصاویر و نمودارهای قابل توجهی برای نگاه کردن به بدن پیچیده و شگفت‌انگیز ما استفاده می‌کند. این در قالبی ساده و با توضیحات ساده نوشته شده است تا بهترین نمای کلی از بسیاری از چیزهایی را که ما را انسان می‌سازند به شما ارائه دهد.

کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان

آلیس رابرتز
آلیس می رابرتز (متولد 1973) یک انسان شناس بیولوژیک انگلیسی، زیست شناس، مجری تلویزیون و نویسنده است. وی از سال 2012 استاد دانشگاه درگیر در دانشگاه در بیرمنگام است. از سال 2019 ، او رئیس خیریه Humanist انگلستان بود، که برای سکولاریسم دولتی و برای "جهانی تحمل پذیر که تفکر و مهربانی عقلانی غالب است"، فعالیت می کند.رابرتز در سال 1973 در بریستول، دختر مهندس هواپیمایی و معلم انگلیسی و هنر متولد شد. او در Westbury-on-Trym بزرگ شد و در آنجا در مدرسه ابتدایی کلیسای Westbury از انگلیس و مدرسه Red Maids ...