کتاب سفر کارگردان

Directing Feature Films
کد کتاب : 29273
مترجم :
شابک : 978-6009076000
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سفر کارگردان اثر مارک تراویس


کتاب «سفر کارگردان» اثر مارک تراویس یک گوهر ناب برای کارگردانان است. تراویس آنچه را که در طول چندین دهه تجربه آموخته است به روشهای روشن ، دقیق و بسیار مفید در این کتاب ارزشمند با خوانندگان، علاقه مندان و دانشجویان رشته های هنری، به اشتراک می گذارد و آموزش می دهد.پ

هر کارگردان یا کارگردانی که می خواهد از راهنمایی ها و تجارب تراویس بهره مند شود لازم است که حتما این کتاب را بخواند. این کتاب به کارگردانان جوان کمک می کند تا در معضلات بوجود آمده در حین تولید یک اثر هنری، بتوانند بهترین و به موقع ترین تصمیم ممکن را بگیرند.
اما باید گفت که زمانی این کتاب می تواند برای شما کاربردی عمل کند که شما هم نسبت به تمرین های آمده درون این کتاب بی تفاوت نباشید و با تلاش مضاعف آنها را پی بگیرید.

این برای افرادی است که کار می کنند یا مصمم هستند که در کارگردانی موفق شوند. این کتاب در دید کلی به کارگردانی، از خواندن فیلمنامه تا کار با بازیگران و تیم خلاق خود، شما را راهنمایی می کند.

کتاب سفر کارگردان

مارک تراویس
مارك تراويس (MARK W. TRAVIS) (متولد: 12 مه 1943 ، ماساچوست ، ایالات متحده) توسط هالیوود و متخصصان فیلم مستقل در سطح بین المللی به عنوان معلم و مشاور برجسته دنیا در زمینه هنر و هنر کارگردانی فیلم در نظر گرفته می شود.