کتاب راز شوهر

The Husband"s Secret
کد کتاب : 2928
مترجم :
شابک : 9786006605890
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه ی بهترین کتاب داستان گودریدز سال 2013

رتبه اول پرفروش ترین کتاب های "نیویورک تایمز" و "آمازون"

معرفی کتاب راز شوهر اثر لیان موریارتی


رمان راز شوهر رمانی از لیان موریارتی است که برای اولین بار در تاریخ 30 ژوئیه 2013 منتشر شد. این رمان داستان سه زن را روایت می کند که زندگی آنها پس از کشف یک راز خطرناک ، به طور غیر منتظره ای به هم پیوند میخورد. این رمان در سیدنی استرالیا میگذرد ، جایی که سیسیلیا متاهل است و زندگی به ظاهر کاملی دارد. در همین حال ، تس ایلاری زنی است که بعد از این که متوجه میشود شوهرش عاشق دخترعمویش که بهترین دوست اوست، شده به همراه پسرش به سیدنی باز میگردد. فرزندان تس و فرزندان سسیلیا در همان مدرسه ثبت نام می کنند ، جایی که دوست پسر سابق تس معلم است. راشل ، دبیر مدرسه زن سوم است که گمان می کند که کانر مردی است که مسئول قتل قدمی و حل نشده دخترش است که تقریبا از سه دهه قبل هنوز همراه اوست . یک روز ، هنگامی که شوهر سسیلیا جان پاول حضور ندارد ، نامه ای از شوهرش پیدا می کند که فقط در صورت مرگ وی باید باز شود. سسیلیا به هر حال این نامه را باز می کند ، و راز ویرانگری که او کشف می کند عواقب عظیمی را برای او و زنان دیگر به همراه می آورد.

کتاب راز شوهر

لیان موریارتی
لیان موریارتی متولد ماه نوامبر سال 1966 در سیدنی استرلیا است. وی از سال 2004 و پس از سال‌ها کار در حوزه تبلیغات و بازاریابی در یک شرکت چاپ، نویسندگی را آغاز کرد.ر سال 2004 و پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه مککوایر در سیدنی، اولین رمان او انتشار یافت. موریارتی پس از آن، 5 رمان دیگر نیز به انتشار رساند. وی در سال 2013 رمان «راز شوهر» را نوشت که در زمره پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون قرار گرفت. داو به همراه همسرش، آدام، و دو فرزندشان در شهر سیدن...
نکوداشت های کتاب راز شوهر
کتاب چنان سرگرم کننده و جالب است که خواننده نمی تواند کتاب را زمین بگذارد. چه نویسنده خوبی: بسیار باهوش، عاقل، و سرگرم کننده.
آن لاموت نویسنده کتاب پرفروش «پرندگان ناقص»

شوکه کننده، پیچیده و تامل برانگیز. این کتاب شما را تا مدت ها به فکر فرو می برد و بسیار مناسب گروه های مختلف کتابخوانیست.
امیلی گریفین نویسنده آثار پرفروش نیویرک تایمز

قسمت هایی از کتاب راز شوهر (لذت متن)
به خاطر دیوار برلین بود. اگر به خاطر دیوار برلین نبود، سیسیلیا هیچ وقت این نامه را پیدا نمیکرد و الان اینجا روی میز آشپزخانه نمینشست و با خودش کلنجار نمیرفت که پاره اش کند. روی پاکت نامه ی خاکستری لایه ی نازکی از خاک نشسته بود. کلمات روی آن با خودکار آبی و بی دقت نوشته شده بود، و دست خطش این قدر آشنا بود، که فکر می کرد خودش آن را نوشته است. نامه را برگرداند. با یک تکه کاغذ چسبی مهروموم شده بود. کی نوشته شده بود؟ به نظر قدیمی می آمد، انگار سال ها پیش نوشته شده، اما هیچ راهی وجود نداشت تا بتوان اطمینان پیدا کرد. نمی خواست بازش کند. کاملا مشخص بود که نباید بازش کند. خودش قاطع ترین کسی بود، که در تمام عمرش می شناخت، و تصمیم گرفته بود، نامه را باز نکند، بنابراین دیگر لازم نبود فکر کند. هرچند اگر هم بازش می کرد اتفاقی نمی افتاد. هر زنی بود در یک چشم بر هم زدن، بازش می کرد. او همه دوستانش را در ذهنش لیست کرد