کتاب مجموعه ماجرایی ها

Adventure Series
(8 جلدی، با قاب)
کد کتاب : 29493
مترجم :
شابک : 978-6000801533
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1504
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1944
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت
تعداد جلد : 8

معرفی کتاب مجموعه ماجرایی ها اثر انید بلایتون

مجموعه ماجرایی ها اثر انید بلایتون، نویسنده پرکار انگلیسی کودکان، مجموعه‌ای از هشت رمان کودکان است. این کتاب‌ها شخصیت‌های کودک را نشان می‌دهند: فیلیپ، جک، دینا و لوسی-آن، همراه با چندین شخصیت بزرگسال. طوطی خانگی جک، کیکی، نیز یک ویژگی استاندارد در هر رمان است.

داستان‌ها چهار کودک را به تنهایی نشان می‌دهند که بدون کمک بزرگ‌سالان معماهایی را کشف و حل می‌کنند. اگرچه انتشار این کتاب ها یک دهه طول می‌کشد، اما طبق گزارش‌ها، بلایتون هر یک از رمان‌ها را در کمتر از یک هفته نوشت.
جلد اول این مجموعه اینگونه آغاز می شود:

فیلیپ با جک و لوسی-آن و پرنده حیوان خانگی جک، کیکی ملاقات می کند، و پس از اینکه مخفیانه با او به خانه می روند، با فیلیپ، خواهرش دینا و خاله شان پولی و عمو جوسلین در یک عمارت باستانی در ساحل نقل مکان می کنند. نورهای عجیب در جزیره اسرارآمیز مجاور منجر به اولین ماجراجویی این چهار نفر در داخل یک معدن متروک مس و شبکه ای از تونل های مخفی زیر دریا می شود.

و در ادامه در جلدهای بعدی این مجموعه ماجراجویی های دیگری توسط این شخصیت ها اتفاق می افتد.

کتاب مجموعه ماجرایی ها

انید بلایتون
انید ماری بلایتون (به انگلیسی: Enid Mary Blyton) (زادهٔ ۱۱ اوت ۱۸۹۷ در دولویچ شرقی، لندن – درگذشتهٔ ۲۸ نوامبر ۱۹۶۸ در همپستید، لندن) از نویسندگان محبوب ادبیات کودک و نوجوان اهل انگلستان است که شماری از داستان‌هایش را با نام مری پولاک (به انگلیسی: Mary Pollock) نوشته‌است. نخستین اثر او مجموعه شعری بود که در سال ۱۹۲۲ منتشر شد و بعد از انتشار این کتاب بود که او کار نوشتن را جدی گرفت.کارهای بعدی بلایتون بازنویسی قصه‌های فلکلور و بعدها داستان‌نویسی بود و پس از گذشت سال&zw...