کتاب پیاده

Piyadeh
کد کتاب : 29613
شابک : 978-9641914136
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 219
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب پیاده اثر حمید بابایی

«خدمت سربازی برای همه پسرها رنگ و بویی از ترس و در عین حال اشتیاق پنهانی دارد. ترس به خاطر ندانسته هاست. اما دوری از خانواده، تنهایی ها، نظم های پادگانی و حتی یافتن خانواده ای نو به عظمت یک گردان، خود تبدیل به رنج هایی می شوند که البته بی لذت هم نیستند. رنج ها پس از سال ها تبدیل به خاطراتی شگرف می شوند که در مهمانی ها و جمع های دوستانه بخشی از زندگی را پر می کنند و به آن معنا می دهند. رنج ها عجیب در خاطر می مانند.»
حمید بابایی با روزنامه ها و مجلات متعددی در مقام منتقد ادبی همکاری داشته و حالا نخستین رمانش، روایتگر دوره ای از خدمت سربازی ست که با رنگ و بوی تخیل و وهم در هم آمیخته شده است.

کتاب پیاده

حمید بابایی
حمید بابایی متولد هفتم اسفندماه 64 در تهران است. وی دانش‌آموخته مهندسی معدن (کارشناسی) از دانشگاه آراد اسلامی واحد تهران جنوب و در حال حاضر دانشجوی فوق‌لیسانس پژوهش هنر است. بابایی فعالیت ادبی خود را از سال 1379 با شرکت در دوره‌های ادبی فرهنگسرای اشراق که زیرنظر آقای کاشفی اداره می‌شد، آغاز کرد. وی در این زمان چند داستان کوتاه در نشریات مختلف چاپ و از سال 83 نیز همکاری خود را با کانون ادبیات ایران آغاز کرد و در این مدت تعدادی نقد به‌صورت پراکنده در مطبوعات نوشت. سال 8...
دسته بندی های کتاب پیاده