کتاب جاذبه میان ما

The gravity of us
کد کتاب : 2981
مترجم :
شابک : 978-6003840584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه ی بهترین داستان عاشقانه سال 2017

معرفی کتاب جاذبه میان ما اثر بریتنی سی چری

"جاذبه میان ما" اثر ، یک داستان عاطفی در مورد خانواده، فرار از گذشته و قدرت رستگاری عشق است.
"من و گراهام راسل برای یکدیگر ساخته نشده بودیم. من سرشار از احساس بودم، او اینطور نبود. من در رویا زندگی می کردم در حالی که او در کابوس ها زندگی می کرد. زمانی که گریه می کردم او هیچ اشکی برای ریختن نداشت.
با وجود قلب منجمد او و آمادگی من برای فرار، بعضی اوقات ما ثانیه هایی مشترک داشتیم. ثانیه هایی که چشمانمان به هم قفل می شد و اسرار یکدیگر را می دیدیم. ثانیه هایی که لب های او ترس های من را می چشید و من در دردهای او نفس می کشیدم. ثانیه هایی که هر دو تصور می کردیم که از دوست داشتن یکدیگر چه می خواهیم؟
آن ثانیه ما را معلق می کرد، اما وقتی به واقعیت بازمیگشتیم، گرانش ما را وادار به فرود از آن حالت می کرد.

گراهام راسل مردی نبود که بداند چگونه عشق بورزد، من هم همینطور. با این حال اگر فرصتی برای عاشق شدن دوباره داشته باشم، برای همیشه عاشق او می شوم.
حتی اگر قرار باشد مستقیم بر روی زمین سفت سقوط کنیم.

کتاب جاذبه میان ما

بریتنی سی چری
بریتنی چری از اولین روز زندگی خود عاشق کلمات شد. او مدرک لیسانس خود را در رشت هنر تئاتر و گرایش نویسندگی خلاق از دانشگاه کارول دریافت کرد. او عاشق نوشتن فیلمنامه، بازیگری و رقصیدن است - البته او بی شک فکر می کند که قهوه، چای و شراب سه چیز هستند که هر شخص باید از آنها بهره ببرد! بریتنی به همراه خانواده خود در میلواکی، ویسکانسین زندگی می کند. هنگامی که او در حال داستان پردازی نیست، احتمالاً در حال بازی با حیوانات خانگی خود است.
نکوداشت های کتاب جاذبه میان ما
"جاذبه میان ما" با زیبایی دل و احساس دردناک قلب نوشته شده، که شما را به درون خود می کشد و قلب شما را می شکند، اما شما را کامل و امیدوار رها خواهد کرد.
ملانیا هارلو

عشق. این چیزی است که این کتاب در مورد آن است. در تمام اشکال آن: والدین، ممنوعیت، ایده آل، عاشقانه، خواهر، بی رقیب، بی قید و شرط و پایان ناپذیر. پاک و عمیق توسط روح دوست داشتنی بریتنی سی چری نوشته شده است.
کیم هولدن

جاذبه میان ما بهترین اثر بریتنی سی چری C تا به امروز است و این موضوع را اثبات می کند که وقتی شما از دل می نویسید، جادو رخ می دهد.
کاندی اشتاینر

قسمت هایی از کتاب جاذبه میان ما (لذت متن)
هوا بالای از من، زمین زیر من، آتش درون من، آب مرا احاطه کرده است

او دختری بود که همه چیز را احساس می کرد، و من مردی بودم که به هیچ وجه احساس نمی کردم

خنده دار است، اینطور نیست؟ چگونه ممکن است شخصیت های اصلی هرگز درباره ماجراهایی که قرار است برایشان اتفاق بیافتد، چیزی ندانند؟