کتاب خرید ارزشمند

Something Special for Me
کد کتاب : 29815
مترجم :
شابک : 978-6000808495
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خرید ارزشمند اثر ویرا بی ویلیامز

اگر شما یک قلک شیشه ای بزرگ داشته باشید و سکه ها و پول هایی را که با زحمت به دست آورده اید، توی آن بریزید، وقتی قلک پر شد، دوست دارید آن همه پول را برای خرید چه چیزی خرج کنید؟ چه چیزی بیشتر از همه برای شما ارزشمند و فوق العاده است که حاضرید به خاطر آن قلکتان بشکنید؟ آیا برایتان پیش آمده موقع خرید چیزی احساس کنید ارزش پول شما بیشتر از آن است و از خریدش منصرف شوید؟
روزا برای اینکه بهترین خرید را داشته باشد، همواره در آخرین لحظه یک بار دیگر به انتخاب خود فکر می کند تا بتواند با دست رنج خانواده بهترین هدیه را برای خود بخرد. هدیه ای که ارزش آن سکه ها، پول ها و زحمت ها را داشته باشد.

کتاب خرید ارزشمند

ویرا بی ویلیامز
ویرا بیکر ویلیامز (28 ژانویه 1927 - 16 اکتبر 2015) نویسنده و تصویرگر کودکان آمریکایی بود. بهترین اثر مشهور او، "یک صندلی برای مادر من"، موفق به کسب جوایز متعدد شده است و در برنامه تلویزیونی کودکان خواندن رنگین کمان به نمایش درآمد. وی به دلیل مشارکت در طول زندگی خود به عنوان تصویرگر کودکان، در سال 2004 کاندیدای ایالات متحده جایزه بین المللی هانس کریستین اندرسن، بالاترین شناخت در دسترس خالقان کتاب های کودکان بود. علاوه بر این، او در سال 2009 جایزه NSK نوستاد برای ادبیات کودکان دریافت کرد.