کتاب وارن سیزدهم و نفرین سیزده ساله

Warren the 13th and the 13-Year Curse
کد کتاب : 30067
مترجم :
شابک : 978-9641703266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب وارن سیزدهم و نفرین سیزده ساله اثر تانیا دل ریو

وارن سیزدهم رهسپار دریا می شود!
وارن در آخرین ماجراجویی خود سعی دارد خود را با سمتی که به او محول شده، یعنی مدیر هتل معلق خانوادگی شان وفق دهد و همچنین، در حال انجام تدارکات جشن تولد سیزده سالگی اش است. ولی اوضاع مطابق با برنامه پیش نمی رود. هتل وارن دچار سانحه شده، در ساحل جزیره ای مرموز پهلو می گیرد و دوستش اسکچی نیز دزدیده می شود. وارن و افرادش برای نجات او باید عازم مأموریتی خطرناک در قلب اقیانوس شوند.
ولی پیش از اینکه وارن بتواند اسکچی را نجات دهد، باید چند معما را حل کند: مقصد بعدی سیرک دریایی کجا خواهد بود؟ چرا پدرش به عنوان هدیه ی تولد برای او حلقه ای اسرارآمیز به جا گذاشته است؟ و آخر اینکه، هشت پای کبیر چیست؟
کتاب وارن سیزدهم و نفرین سیزده ساله با معماها، مسائل و تصاویر متعددش برای خوانندگان تمامی گروه های سنی جذاب و قابل توجه خواهد بود.

کتاب وارن سیزدهم و نفرین سیزده ساله

تانیا دل ریو
تانیا دل ریو (متولد 16 نوامبر) کاریکاتوریست آمریکایی است که عمدتاً در کتابهای طنز کار می کند. او فارغ التحصیل کالج هنر و طراحی مینیاپولیس و دارای مدرک BFA در انیمیشن است.در سال 2003، ورود مانگای تانیا ، در Lovesketch ، انتخاب شد تا در TOKYOPOP's Rising Stars of Manga گلچین ، جلد 2. چاپ شود. او برای طنز Archie به عنوان نویسنده و هنرمند سابرینا کار کرد ، Teenage Witch ، یک طنز ماهانه که به او مانگا shōjo داده می شد. او همچنین گاهاً در کمیک Archie’s Sonic the Hedgehog به عنوان نویسنده و هن...