کتاب روش مدیریت ویل دان

Whale Done!: The Power of Positive Relationships
در محیط کار و خانه تاثیرگذارتر باشیم
کد کتاب : 30070
مترجم : نازنین نوید
شابک : 978-9648219609
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آفرین به نهنگ
Whale Done!
(قدرت روابط مثبت)
کد کتاب : 54975
مترجم :
شابک : 978-9642246564
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

روش مدیریت ویل دان
Whale Done!: The Power of Positive Relationships
قدرت روابط مثبت
کد کتاب : 132903
مترجم : غلامحسین لک
شابک : 978-9643175436
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روش مدیریت ویل دان اثر کنت بلانچارد

خلاصه ای از تکنیک های ساده در مورد چگونگی برجسته سازی نقاط مثبت و تغییر مسیر منفی و افزایش بهره وری در محل کار و خانه.
افراد شما در محل کار و همسر و فرزندان شما در خانه با نهنگ قاتل پنج تنی چه مشترکاتی دارند؟
به گفته مشاور برجسته ی تجارت و نویسنده پرفروش ترین کتاب کن بلانچارد و همکارانش در سی ورلد ، احتمالا خیلی بیشتر از آنچه شما فکر می کنید این اشتراکات وجود دارند. در این کتاب جدید مهیج و الهام بخش ، بلانچارد توضیح می دهد که نهنگ ها و هم مردم هنگام برجسته سازی نقاط مثبت ، عملکرد بهتری دارند. او نشان می دهد که چگونه با استفاده از تکنیک های مربیان حیوانات - به ویژه کسانی که مسئول نهنگ های قاتل در سی ورلد هستند - می توان تأثیر شما را در محل کار و خانه فوق العاده زیاد کرد.
هنگامی که مدیر تجارت و مرد خانواده، وس کینگزلی، از سی ورلد دیدن کرد ، از توانایی مربیان در گرفتن این نهنگ های قاتل عظیم ، در میان ترسناک ترین شکارچیان اقیانوس ، برای انجام جهش ها و غواصی های آکروباتیک شگفت زده شد. بعدا ، وقتی با مربی ارشد صحبت می کرد ، او تکنیک های اعتماد سازی ، تأکید بر رفتار مثبت و هدایت رفتار منفی را آموخت – چیزهایی که انجام همه این عملکردهای خارق العاده را ممکن می کند. کینگزلی نگاهی سخت به سبک مدیریت اغلب متهم کننده ی خود انداخت و فهمید که چگونه برخی از کاستی های او به عنوان مدیر ، همسر و پدر در واقع اعتماد را کاهش داده و به روابط آسیب می زند. او شروع به دیدن تفاوت بین "GOTcha" (گرفتن افرادی که کار اشتباهی می کنند) و "Whale Done!" (گرفتن افرادی که کارها را درست انجام می دهند) کرد.

در کتاب روش مدیریت ویل دان، کن بلانچارد نشان می دهد که چگونه به جای ایجاد موقعیت هایی که روحیه افراد را کاهش دهد ، تأکید بر نقاط مثبت کنیم و این را به بهترین ابزار برای افزایش بهره وری تبدیل کنیم. تسلط بر این تکنیک ها بسیار آسان است و می تواند به همان اندازه در خانه به کار گرفته شود ، به خوانندگان اجازه می دهد تا در زندگی شخصی شادتر و موفق تر ، پدر و مادر بهتر و همسر متعهد تری شوند.

کتاب روش مدیریت ویل دان

کنت بلانچارد
کنث هارتلی بلانچارد (به انگلیسی: Kenneth Hartley Blanchard) (زادهٔ ۶ می ۱۹۳۹ میلادی) نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است. او تاکنون بیش از ۶۰ کتاب نگاشته است که بیشتر آنها با حضور نویسندگانی دیگر بوده است. موفق ترین کتاب او با عنوان مدیر یک دقیقه ایبیش از ۱۳میلیون جلد فروش داشته و به زبان های زیادی ترجمه شده است.بلانچارد، مدیر ارشد معنوی شرکت های کن بلانچارد که مجموعه ای بین المللی در زمینه آموزش مدیریت و مشاوره است را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری بلانچارد در ...
قسمت هایی از کتاب روش مدیریت ویل دان (لذت متن)
جمعیتی که شاید بیش از سه هزار نفر بودند، منتظر شروع نمایش نهنگ قاتل بودند. همه ی چشم ها به این موجودات بزرگ و مربیان آنها دوخته شده بود؛ ولی هیچ کس به مردی که وسط جایگاه، با چهره ای آکنده از احساسات نشسته بود، توجه نمی کرد. هر دفعه که جمعیت، حیوانات را برای شاهکارهایشان تشویق می کردند، درخششی همراه با هیجان و لذت در چشمان این مرد نمایان می شد. لحظه ای دیگر چهرهاش در هم می رفت و چشم هایش به دوردستها خیره می شد. وس کینگزلی برای حضور در کنفرانس تجاری به اورلاندو آمده بود

وقتی مردم رفتند و آنجا آرام شد، دریچهی زیر آب باز شد و موجود سیاه غول پیکر در استخر حرکت کرد. مربی کنار استخر قدم میزد. نهنگ قاتل بزرگه فورا به سمت او شنا کرد. مربی در حالی که سر نهنگ را نوازش میکرد گفت: دوست من خیلی خوب بود. از زمان بازی ات لذت ببر.» همین طور که مربی کنار لبهی استخر قدم میزد، نهنگ هم با او حرکت می کرد. به نظر می رسید که سعی می کند تا جای ممکن به مربی نزدیک شود.