کتاب پول عاشق سرعت است

Money Loves Speed
رونمایی از هشت قانون جذب سریع پول
کد کتاب : 30145
مترجم :

شابک : 978-6008913467
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 213
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

پول سرعت را دوست دارد!
Money Loves Speed
(از استرس تا موفقیت)
کد کتاب : 37655
مترجم :
شابک : 978-6226829571
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پول عاشق سرعت است اثر جو ویتالی

چگونه می توانید به این پاسخ دهید؟ • اگر ناامید باشید در حال حاضر چه کاری می توانید برای خود انجام دهید؟ • 35 روش جذب سریع پول چیست؟
• چه چیزی بهتر از برنده شدن در لاتاری است؟
• چرا پول مانند چکش یا اره است؟
• هدف شمااز پولدار شدن چیست؟
• چگونه می توانید موفق شوید - بدون هیچ چیز؟ • چه چیزی می تواند مخفیانه موفقیت شما برهم بریزد؟
• چه چیزی واقعا در جذب سریع پول بیشتر موثر است؟
پاسخ های شگفت آور کتاب «پول عاشق سرعت است» با عنوان فرعی " رونمایی از هشت قانون جذب سریع پول" به اسن سوالات مطرح شده در بالا، شما را شوکه خواهد کرد.
این کتاب توسط نویسنده پرفروش مشهور جهانی دکتر جو ویتال به نگارش در آمده است.
این می تواند موثرترین کتاب در زمینه ایجاد ثروت شخصی باشد که تاکنون خوانده اید.

او استراتژی خود را با تاکتیک های عملی ، گام به گام ، برای جذب پول فوری و ثروت بلند مدت ترکیب می کند - پول واقعا عاشق سرعت است! اقدام سریع شما را به موقع به خط پایان می رساند تا از پیروزی های خود لذت ببرید و آنچه را که می کارید درو کنید. جو در مقدمه بهترین جمله را می گوید: "افرادی که تمایل به انجام سریع ترین عملکرد را دارند ، بیشترین درآمد را دارند." با خواندن این کتاب و پیروی از دستورالعمل های آن ، می توانید یکی از افراد سریع - و ثروتمند باشید - درست مثل جو!

کتاب پول عاشق سرعت است

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...
قسمت هایی از کتاب پول عاشق سرعت است (لذت متن)
راستی آب وهوای درون تو چیست؟ همه ی ما می دانیم که هر شهر و کشوری آب و هوا و زیست بوم مختص به خودش را دارد. آب وهوای شهرهای شمالی ایران ما مرطوب است. در یک آب وهوای مرطوب توقع داریم که برنج و مرکبات کشت کنیم. در ضمن مدل ساختمان سازی هر شهر و استانی بسته به نوع آب وهوایش با شهر دیگر فرق دارد. خانه های شهرهای شمالی ایران سقف های شیروانی دارد و در شهرهایی با آب و هوای گرم و خشک مثل شهرهای کویری خانه ها اغلب بادگیری و گنبدی شکل است. هیچ وقت انتظار ندارید در شهرهای کویری برنج یا مرکبات کشت کنید یا خانه هایی با سقف های شیروانی بسازید. در هر آب وهوایی، ما می توانیم توقع رشد و پرورش یکسری از درختان و گیاهان را داشته باشیم که با اقلیم آن آب وهوا همخوانی داشته باشد و همین طور نتایج و دستاوردهای کشاورزی و ساختمانی ما وابسته به آب و هوای هر منطقه است.

خیلی از شما داستان زندگی من را می دانید یا تا حدودی با گذشته ی من آشنایی دارید. در کتاب مسیر رشد، تمام قسمت هایی را که از زبان یک کودک نوشتم، خاطرات دوران کودکی خودم بود. پدرم یکی از بازاری های قدیمی تهران بود. یک مرد«زئوس تایپ» که عاشق پسرهای زبروزرنگ بود و متاسفانه یا خوشبختانه من در دوران کودکی خیلی منزوی و گوشه گیر بودم. در واقع یک پسربچه ی«هادس تایپ» و رویاپرداز محسوب می شدم. تا سنین نوجوانی و اوایل جوانی از پدرم رنجش های زیادی داشتم. یادم می آید که پدر همیشه به من می گفت، «تو پخمه و بی عرضه هستی، تو هیچی نمی شی، اگر من نباشم از گرسنگی می میری» و من به خاطر تمام رنجش هایی که از پدرم داشتم با خودم عهد بستم که هرطور شده و به هر قیمتی از پس خودم بربیایم و به جایگاه و موقعیتی بالاتر از پدرم برسم و همین طور هم شد. آپارتمان، تفریحات آن چنانی، کارخانه ی تولیدی، کلی زمین و...