کتاب فرانکلین و مهمان شب

Franklin Has a Sleepover
کد کتاب : 106383
مترجم :
شابک : 978-6004774918
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

فرانکلین دوستش را دعوت می کند
Franklin Has a Sleepover
کد کتاب : 30190
مترجم :
شابک : 978-6008148487
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکلین دوستش را دعوت می کند اثر پولت بورژوا

کتاب «فرانکلین دوستش را دعوت می کند»، داستانی از یک پیک نیک خانگی را روایت می کند که در عین سادگی به مفاهیم پیچیده ای همچون عواطف و احساسات کودکان و نیاز آن ها به مهر و توجه والدین را بازتاب می دهد. این معانی و مفاهیم قابل درک برای کودک، اشتیاق برای خواندن و لذت بردن از آن را در او تقویت می کند. کودک می تواند خود را به جای شخصیت اصل داستان، فرانکلین بگذارد و طعم لحظه های شیرین داستان را که تاکنون ممکن است تجربه نکرده باشد، بچشد. همچنین این داستان به کودکان یادآوری می کند که برای پیک نیک چه وسیله هایی لازم است و بعضی از فعالیت ها و بازی ها در طبیعت را به کودکان و بزرگسالان پیشنهاد می کند.
تصاویر کتاب نیز ساده و بازتاب دهنده همان کلام داستانی است. هربار که فرانکلین با مشکلی روبه رو می شود، تصویرگر هم چگونگی رویارویی فرانکلین با آن دشواری را به خوبی نشان می دهد .

کتاب فرانکلین دوستش را دعوت می کند

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.