کتاب فرانکلین رئیس بازی درمی آورد

Franklin Is Bossy
کد کتاب : 33444
مترجم :
شابک : 978-6004772938
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

فرانکلین رئیس می شود
Franklin Is Bossy
کد کتاب : 30202
مترجم :
شابک : 978-9647039147
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکلین رئیس می شود اثر پولت بورژوا

فرانکلین و خرس دوستان خیلی خوبی هستند اما همیشه وقت بازی، فرانکلین رئیس می شود و به بقیه دستور می دهد. فرانکلین دوست دارد او به بقیه بگوید چه بازی ای انجام دهند، در بازی چه کسی چه کاری انجام دهد، قوانین بازی را خودش تعیین کند و… .
این بار خرس از دست فرانکلین خسته می شود و به او اعتراض می کند. بقیه دوستان فرانکلین هم از این رفتار او ناراحت هستند. دیگر هیچ کس به حرف های فرانکلین گوش نمی دهد. فرانکلین با ناراحتی به خانه می رود و در کارها به پدرش کمک می کند. تمام روز بعد هم به تنهایی بازی می کند.
فرانکلین دلش برای خرس و بقیه ی دوستانش تنگ شده است، پس تصمیم می گیرد پیش خرس برود و از او عذرخواهی کند. در راه خرس را می بیند، خرس هم تصمیم گرفته بود از فرانکلین عذرخواهی کند. فرانکلین پیش دوستانش برمی گردد و این بار دیگر او نیست که در بازی دستور می دهد.

کتاب فرانکلین رئیس می شود

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.