کتاب فروش؛ تنها راه بقا

Sell or Be Sold
(اگر ایده یا محصول تان را نفروشید،کلاه تان پس معرکه است!)
کد کتاب : 30247
مترجم :
شابک : 978-6226650458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 233
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فروش؛ تنها راه بقا اثر گرانت کاردون


چه فروش محصول شرکتتان در اتاق هیئت مدیره و چه فروش خود در هنگام تغذیه سالم ، همه چیز در زندگی می تواند و باید به عنوان یک فروش تلقی شود. و همانطور که گرنت کاردون ، کارشناس فروش توضیح می دهد ، دانستن اصول فروش شرط موفقیت در هر نوع از آن است.
در کتاب فروش تنها راه بقا ، کاردون تکنیک ها و رویکردهای لازم برای تسلط بر هنر فروش که در هر کوچه و خیابان گفته می شود را خراب می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه رد شدن را بپذیرید ، شرایط منفی را برگردانید ، چرخه های فروش را کوتاه کنید و بزرگی و موفقیت خود را تضمین کنید. کاردون همچنین موارد ضروری موفقیت را به شما می آموزد:
فروش در یک اقتصاد بد
غلبه بر بی میلی تماس
پر کردن خط خود با کسب و کار جدید
با وجود رد شدن ، مثبت ماندن


شما در این کتاب استراتژی هایی را یاد خواهید گرفت که به شما اطمینان می دهد در زندگی موفق هستید و به شما نشان می دهد دقیقا چگونه می توانید به مقصدی که می خواهید بروید برسید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فقط با کلمات و نگرش خود تقابل را از بین ببرید و اختلافات را پایان دهید. به شما نشان داده خواهد شد که "بزرگان" برای اقناع کردن چه کاری انجام می دهند ، چگونه می توان پیش بینی کرد دیگران چه کاری انجام می دهند و می گویند ، چگونه اعتماد سازی کنیم ، چگونه خود را از میانگین جدا کنیم ، چرا چشم انداز شما درمورد پول عجیب و غریب می شود ، چگونگی "فروش سخت" بدون استفاده از فشار ، دو مرحله مهم برای موفقیت در فروش و موارد دیگر.
این کتاب یک نگاه تازه به فروش و نحوه استفاده از این هنر فراموش شده به روشی محترمانه و اخلاقی برای بدست آوردن هر آنچه در زندگی می خواهید است.

کتاب فروش؛ تنها راه بقا

گرانت کاردون
گرانت کاردون ، پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه شیکاگو بی‌کار بود. او با پدر و مادرش زندگی می‌کرد و در حساب بانکیش فقط ۲ دلار و ۲۶ سنت پول داشت. او اکنون ۳۱ سال سن دارد و خودش را فقط با اسم کوچکش معرفی می‌کند. او گفت: «برای من این یک هشدار واقعی بود. به خودم گفتم هرگز دیگر نمی‌خواهم در چنین وضعیتی قرار بگیرم. از حساب بانکیم عکس گرفتم و با خودم عهد کردم بعد از ۵ سال ۱ میلیون دلار پول در حسابم داشته باشم».
نکوداشت های کتاب فروش؛ تنها راه بقا
After a lifetime in sales, I can heartily endorse Grant Cardone's advice
پس از یک عمر فروش ، می توانم توصیه های گرنت کاردون را صمیمانه تأیید کنم
Harvey Mackay

Brilliant, innovative, and insightful
درخشان ، مبتکر و سرشار از بصیرت
Joseph W. Lineberry

قسمت هایی از کتاب فروش؛ تنها راه بقا (لذت متن)
فروش بر تمام افراد این کره ی خاکی تأثیرگذار است. توانایی یا ناتوانایی تان برای فروش، ترغیب، مذاکره و متقاعد کردن دیگران برتمام جنبه های زندگی تان تأثیرگذار است و مشخص می کند تا چه اندازه می توانید جان سالم به در ببرید. اهمیتی ندارد عنوان و جایگاه تان در زندگی چیست، یا درتیم یا شرکت تان چه نقشی دارید، در هر صورت به نقطه ای می رسید که باید دیگران را درباره ی موضوعی متقاعد کنید. همه فروشنده اند. استثنایی وجود ندارد. فروش فقط یک شغل یا حرفه نیست، فروش برای رفاه و بقای هر فرد زنده ای ضروری است. توانایی تان برای داشتن عملکردی خوب در زندگی، وابسته به توانایی تان برای فروش باورهایتان به دیگران است. باید نحوه ی مذاکره و جلب موافقت دیگران را بلد باشید. توانایی اینکه دیگران دوست تان داشته باشند با شما کار کنند و بخواهند راضی تان کنند تعیین می کند تا چه اندازه می توانید جان سالم به در ببرید. فروش فقط یک شغل نیست، فروش یک سبک زندگی است.