کتاب تحکیم خانواده

Family bonding
از منظر حقوق و اخلاق
کد کتاب : 30341
شابک : 978-9640232545
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب تحکیم خانواده اثر عباسعلی اختری

این کتاب سعی دارد در راستای تحکیم خانواده، رهنمودهای مهم و سازنده ای را به صورتی منسجم و با شیوه ای نو و همراه با تحلیل های مورد نیاز به نسل جوان و خانواده ها ارائه کند.
بخش نخست کتاب «تحکیم خانواده از منظر حقوق و اخلاق» در شش فصل با عناوین ضرورت و دانش و آگاهی، فلسفه اصلی ازدواج و دستاوردهای آن، خانواده در اسلام و تخریب های سند 2030، گزینش های عاقلانه و تحکیم خانواده ، تقدیس ارکان خانواده و برکات آن و احترام به حقوق و تحکیم خانواده تدوین شده است.
عوامل بسیاری در تحکیم بنیان خانواده و سرزندگی آن موثرند که در بخش ۲ کتاب به مهم ترین آن ها پرداخته شده است؛ از جمله بردباری مرد و زن نسبت به یکدیگر، احترام و نیکی کردن، تزاحم حقوق شوهر و فرزندان، حسن معاشرت در خانواده، نظم و انضباط، وجود روحیه مشورت در خانواده، صبر و پایداری زندگی، روحیه عفو و گذشت، حاکمیت صداقت در فضای خانواده، دوری از افراط و تفریط، تواضع و... که همگی از عوامل تحکیم خانواده اند.

کتاب تحکیم خانواده

عباسعلی اختری
عباسعلی اختری (زاده ۱۳۱۸ سرخه) اهل شهر سرخه ، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده معمم ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی است.او در سال ۱۳۶۰، طی حکمی از سوی روح‌الله خمینی، به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعهٔ شهرستان سمنان منصوب شد. وی در سال ۱۳۸۰ از امامت جمعهٔ سمنان استعفا داد و سید محمد شاهچراغی جایگزین او گردید.وی همچنین در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شده بود و در لیست اعلامی از سوی جبهه «جهادگران ایران اسلامی» قرار داشت که موفق به ورود به مجلس خبرگان رهبر...