کتاب نشانه ها

Signs
(زبان سری کاینات)
کد کتاب : 30345
مترجم :
شابک : 978-6226829366
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب نشانه ها اثر لارا لین جکسون

کتاب "نشانه ها" یا "زبان سری کاینات" اثر "لارا لین جکسون" به خواننده می آموزد که چطور پیام هایی بسیار با اهمیت از عزیزان از دست رفته اش را شناسایی کند و مورد تفسیر قرار دهد. "لارا لین جکسون" که یکی از پرفروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز نیز محسوب می شود، از یک قدرت استثنایی برخوردار است و آن توانایی برقراری ارتباط با ارواح درگذشتگانی است که حامل پیام عشق و التیام اند و درک وسیع تری از به هم پیوستگی دو جهان را به ما ابلاغ می کنند. با وجود اینکه توانایی های "لارا لین جکسون" خارق العاده اند اما منحصر به فرد نبوده و این پیام کلیدی کتاب "نشانه ها" می باشد. فهمیدن "زبان سری کاینات" هدیه ای است که برای همه ی افراد فراهم است. همچنانکه می آموزیم چطور "نشانه ها" را از جهان دیگر بخواهیم و آن ها را شناسایی کنیم، شروع به یافتن معنا در جاهایی می کنیم که تا قبل از آن فقط گیجی در آن مشاهده می شد و حالا می توانیم نور را در آن تاریکی ها ببینیم. نهایتا ممکن است تصمیم بگیریم مسیرمان را تغییر داده و به سمت عشق و لذت برویم و زندگی جدیدی را آغاز کنیم.
"لارا لین جکسون" در "نشانه ها" موفق شده افسانه را به زندگی روزمره راه دهد و داستان زندگی مردمی را که چنین تجربه هایی داشته اند در کنار تجارب خود در این زمینه به مخاطب عرضه می کند. داستان کودک گمشده ای که در هیبت یک گوزن به مادرش نزدیک می شود. نامی نوشته شده بر یک اسکناس که سبب می شود همسر وحشت زده ای بداند شوهرش مشکلی نخواهد داشت. آهنگی از الویس پریسلی که درست در لحظه ی مرگ پدر فرا می رسد و چندین و چند داستان دیگر در کتاب "نشانه ها" که هم الهام بخش است و هم کاربردی. این کتاب فوق العاده عمیقا آرام بخش است و به طرز معجزه آسایی ایجاد انگیزه خواهد کرد؛ انگیزه ای برای دیدن ماورای خود به سمت دیدن طرح های شگفت انگیز کائنات.

کتاب نشانه ها

لارا لین جکسون
لارا لین جکسون معلم، سخنران و روانشناخت است. وی در حال حاضر به عنوان مرکز تحقیقات معتبر Windbridge با مرکز تحقیقات Windbridge مشغول به کار است و همچنین یک بنیاد معتبر با بنیاد خانواده Forever است. او نویسنده کتاب "نور بین ما" ، پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز است. او به همراه همسر و سه فرزندشان در لانگ آیلند زندگی می کنند.
نکوداشت های کتاب نشانه ها
This stirring guide . . . asserts that anyone can learn to understand messages that are sent from the ‘Other Side.’ . . . For readers struggling with loss who believe it’s possible to communicate with the deceased, this book will console and empower them to look beyond their suffering.
این راهنمای تکان دهنده مدعی است هرکس می تواند بیاموزد که چطور پیام های فرستاده شده از دنیای دیگر را درک کند...برای خوانندگانی که با از دست دادن شخصی دست و پنجه نرم می کنند و معتقدند می توانند با او ارتباط برقرار کنند، این کتاب تسلی و قدرتی به آنان می دهد که به ماورای رنج های خود بنگرند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب نشانه ها (لذت متن)
اگر هم اکنون در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالا در گذشته جان کسی را نجات داده اید یا دست کم روزی نجات خواهید داد! درست است! براساس آن چه بارها دیگر سو به من نشان داده است، بیش تر ما این فرصت را داریم که دست کم زندگی یک یا چندین نفر را نجات بدهیم. زندگی همه ما به یکدیگر مرتبط است و به همین دلیل، کارهایی که برای هم انجام می دهیم، عواقب بسیار وسیعی دارد که همیشه نمی توانیم ببینیم. (خب، دست کم تا زمانی که به دیگر سو برویم و زندگی مان را مرور کنیم! گویی تازه در آن زمان است که همه چیز را به روشنی می بینیم و درک می کنیم!). با وجود این، وقتی این جا روی زمین هستیم، هرکدام از ما مسیر زندگی خودمان را دنبال می کنیم؛ اما مسیرهای ما به مسیرهای دیگران و مسیرهای آن ها به مسیرهای ما برخورد می کند و این تقاطع های بسیار معنادار، فرصت هایی برای ما هستند تا نقش هایی مهم در زندگی یکدیگر ایفا کنیم. آن چه در هزاران ارتباط خود آموخته و دریافته ام، این است که دیگر سو از این تقاطع ها برای هدایت ما به سوی برترین مسیرمان استفاده میکند. همچنین دیگرسو از افراد دیگر روی زمین کمک می گیرد تا بخشی از گروه نور ما باشند و من این افراد را کارکنان نور می نامم. کارکنان نور، پیاده نظام دیگر سو روی زمین هستند، آستین ها را بالا زده و بسیاری اتفاقات را در زندگی مان رقم می زنند. آن ها بدون این که بدانند، پیش قدم شده اند تا کار دیگر سو را روی زمین انجام دهند. از این رو، جریان ایده ها و ارتباطات و نشان ها بین دیگران را تسهیل می کنند و گاهی فقط با بودن در زمان و مکان مناسب و گاه با نمایش بارز مهارت ها و موهبت های منحصر به فردشان در یک موقعیت خاص، زندگی ما را به طرزی دیگرگونه رقم می زنند.