کتاب بیولوژی باور

The Biology of Belief
کد کتاب : 30417
مترجم :
شابک : 978-6227201000
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بیولوژی باور
The Biology of Belief
کد کتاب : 34999
مترجم :
شابک : 978-6007801567
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بیولوژی باورها
The biology of belief
آزاد کردن قدرت آگاهی، ماده و معجزات
کد کتاب : 114268
مترجم :
شابک : 978-6009734108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیولوژی باور اثر بروس لیپتون

«بیولوژی باور» با جدیدترین یافته های علمی اعتبار این کتاب را تضمین می کند.

زیست شناسی باور یا همان بیولوژی باور اثری پیشگامانه در زمینه زیست شناسی جدید است. دکتر سابق دانشکده پزشکی و دانشمند تحقیقاتی بروس لیپتون ، آزمایشات خود و سایر دانشمندان برجسته را ارائه می دهد که به طور کامل مکانیسم های دریافت و پردازش سلول ها توسط اطلاعات را بررسی می کند.

پیامدهای این تحقیق درک ما از زندگی را کاملا تغییر می دهد و نشان می دهد که ژن ها و DNA زیست شناسی ما را کنترل نمی کنند. در عوض ، DNA توسط سیگنال های خارج سلول کنترل می شود ، از جمله پیام های پرانرژی ناشی از افکار مثبت و منفی ما.

این سنتز بسیار امیدوارکننده از جدیدترین و بهترین تحقیقات در زمینه زیست شناسی سلولی و فیزیک کوانتوم ، به عنوان یک موفقیت بزرگ شناخته شده است ، نشان می دهد که با بازآموزی تفکر ، بدن ما می تواند تغییر کند

دکتر بروس اچ. لیپتون ، زیست شناس سلول و مدرس ، یک دانشمند شناخته شده بین المللی در زمینه پل زدن بین علم و روح است. بروس در هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین بود و بعدا تحقیقات پیشگامانه سلولهای بنیادی را در دانشگاه استنفورد انجام داد. او پرفروش ترین نویسنده کتاب بیولوژی باور، اثر ماه عسل و تکامل خود به خودی است. در سال 2009 ، بروس جایزه معتبر صلح گوئی (ژاپن) را به افتخار سهم علمی خود در هماهنگی جهانی دریافت کرد.

کتاب بیولوژی باور

بروس لیپتون
بروس هارولد لیپتون (زاده 21 اکتبر 1944 در کوه کیسکو ، نیویورک)، زیست شناس رشد و نمو آمریکایی است که به دلیل دیدگاه های خود در مورد اپی ژنتیک مشهور است.او در کتاب خود "زیست شناسی اعتقاد" ادعا می کند که اعتقادات، زیست شناسی انسان را کنترل می کنند نه DNA و وراثت. ادعاهای خارق العاده لیپتون مورد توجه علوم اصلی قرار نگرفته است.
نکوداشت های کتاب بیولوژی باور
Dr. Lipton is a genius. His breakthrough discoveries give us tools for regaining the sovereignty over our lives. I recommend this book to anyone who is ready and willing to take full responsibility for themselves and the destiny of our planet.
دکتر لیپتون یک نابغه است. اکتشافات مهم او به ما ابزاری برای بازیابی حاکمیت بر زندگی خود می دهد. من این کتاب را به هر کسی که آماده و مایل به پذیرفتن مسئولیت کامل خود و سرنوشت سیاره ما باشد ، توصیه می کنم.
LeVar Burton

Dr. Lipton’s revolutionary research has uncovered the missing connections between biology, psychology, and spirituality. If you want to understand the deepest mysteries of life, this is one of the most important books you will ever read.
تحقیقات انقلابی دکتر لیپتون ارتباطات از دست رفته بین زیست شناسی ، روانشناسی و معنویت را کشف کرده است. اگر می خواهید به عمیق ترین اسرار زندگی پی ببرید ، این یکی از مهمترین کتابهایی است که می خوانید.
Dennis Perman

قسمت هایی از کتاب بیولوژی باور (لذت متن)
در آن ترم برای بار چهارم، دانشجویان کلافه داشتند به یک پروفسور جدید گوش می کردند. من به طور خلاصه سوابق خودم را برای آنها توضیح دادم و انتظارات خودم را در این ترم از آنها بیان کردم. من به صراحت گفتم که اگر چه ما در یک کشور خارجی هستیم، اما قرار نیست توقع من از آنها نسبت به دانشجویانی که در اویسکانسین، داشتم کمتر باشد. آنها هم قطعا چنین چیزی نمی خواستند، زیرا برای پذیرفته شدن به عنوان پزشک رسمی باید همان امتحانات را می گذراندند و فرقی نمی کرد که در کجا به دانشگاه پزشکی رفته باشند. سپس اوراق امتحانی را از کیفم بیرون آوردم و به دانشجویان گفتم که قرار است یک آزمون ارزیابی از آنها بگیرم. نیم ترم گذشته بود و من انتظار داشتم که حداقل با نیمی از مطالب آن ترم آشنایی داشته باشند.

بالاخره، آن دوره بافت شناسی پرنشاط ترین و بهترین دوره در فعالیت آکادمیک من شد. من که می توانستم دوره را بر اساس تمایل خودم تدریس کنم سراغ یک روش جدید برای پوشش دادن تمام مطالب رفتم، رویکردی که سالهای سال در ذهنم بود. من شیفته این ایده شده بودم که سلول ها را به عنوان انسان های مینیاتوری در نظر بگیرم تا درک فیزیولوژی و رفتار آنها ساده تر شود. همین طور که به دنبال ساختار تازه ای برای تدریس می گشتم، به شدت هیجان زده بودم. ایده همپوشانی بیولوژیکی بین سلول و انسان، الهاماتی را که در دوران کودکی در مورد مسائل علمی داشتم درباره زنده کرد.