کتاب هدایت خودکار

Autopilot: The Art & Science of Doing Nothing
هنر و علم بیکار نشستن
کد کتاب : 30533
مترجم :
شابک : 978-6226683586
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هدایت خودکار اثر اندرو اسمارت

در هر مرحله ما تحت فشار قرار می گیریم تا کارهای بیشتر، سریع تر و کارآمدتر انجام دهیم. انجام چند کار نه تنها یک فضیلت است، بلکه یک ضرورت است. کتاب‌هایی مانند «به انجام رساندن کارها»، «مدیر یک دقیقه‌ای» و «۷ عادت افراد بسیار موثر» معمولا در صدر فهرست‌های پرفروش هستند و صنعت قابل توجهی را ایجاد کرده‌اند.
اما اندرو اسمارت استدلال می کند که سست ها ممکن است آخرین خنده را داشته باشند. جدیدترین علوم اعصاب نشان می دهد که "فرهنگ اثربخشی" نه تنها بی اثر است، بلکه می تواند برای رفاه شما مضر باشد. او یک مورد قانع کننده - با پشتوانه علم - بیان می کند که پر کردن زندگی با فعالیت در محل کار و خانه در واقع به مغز شما آسیب می رساند.

اسمارت که از آموزش شش سیگما برای بهبود کارایی بازمانده است، یک "نفرت" خود توصیف شده از صنعت مدیریت زمان را به کتابی شوخ، آموزنده و گسترده هدایت کرده است که از جدیدترین تحقیقات در مورد مغز استفاده می کند.

کتاب هدایت خودکار

اندرو اسمارت
اندرو اسمارت نویسنده "هدايت خودكار" و "فراتر از صفر و یک" است. او دانشمند و مهندس علاقه مند به آگاهی ، مغز و فن آوری است و کارش در زمینه های علوم اعصاب ، فلسفه ، فرهنگ ، سیاست رادیکال و متافیزیک می باشد.