کتاب پس از جدایی

Getting Past Your Breakup
(چگونه یک شکست عشقی مخرب را به بهترین اتفاق زندگی مان بدل کنیم)
کد کتاب : 30593
مترجم :
شابک : 978-6002500434
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پس از جدایی اثر سوزان جی الیوت

برنامه ای اثبات شده برای غلبه بر پایان دردناک هر رابطه عاشقانه، از جمله طلاق، با استراتژی های عملی برای بهبود، بازگرداندن اعتماد به نفس و یافتن عشق واقعی

تمام شده است - و واقعا دردناک است. اما هر چقدر هم که ممکن است باورنکردنی به نظر برسد زمانی که در گیر و دار درد دل هستید، می توانید از جدایی خود عبور کنید. تلاش برای به دست آوردن مجدد پارتنر سابق خود را فراموش کنید. از دست دادن خود و تلاش برای وادار کردن این شخص به برگشتن به سوی شما را فراموش کنید. از امروز، این جدایی بهترین زمان برای تغییر زندگیتان به سمت بهتر شدن، درون و بیرون است. سوزان الیوت از طریق کارگاه های آموزشی و وبلاگ محبوب خود به هزاران نفر کمک کرده تا زندگی عاشقانه خود را تغییر دهند. اکنون در «پس از جدایی»، او به شما کمک می‌کند تا انرژی خود را به جایی که متعلق به شماست برگردانید. طرح او شامل:

-قوانین جدایی: چگونه و چرا با پارتنر سابق خود "بدون تماس" پیش بروید
-چگونه با غم و اندوه کار کنید، ترس را پشت سر بگذارید و زندگی خود را پس بگیرید
-راز شکستن الگوی روابط ناموفق
-وقتی نمی‌توانید به همسر سابقتان فکر نکنید، پیامک ارسال نکنید، تماسن گیرید، و یا سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را بررسی نکنید چه باید کرد.

کتاب پس از جدایی

سوزان جی الیوت
سوزان جی الیوت (زاده 19 نوامبر 1956) نویسنده آمریکایی، مفسران رسانه ای و وکالت اهل شهر نیویورک است. او این کتاب را نوشت، "از گذشته خود به شکست": چگونه می توان یک ضرر ویرانگر را به بهترین کاری که تا به حال برای شما پیش آمد ، تبدیل کنیم.
نکوداشت های کتاب پس از جدایی
Using her personal experience and stories from her practice, Elliott provides sound advice for those still driving by the ex's house or obsessed with self-blame.
الیوت با استفاده از تجربیات شخصی و داستان های حاصل از تمریناتش، توصیه های درستی را برای کسانی که هنوز در فکر همسر سابق زندگی می کنند یا وسواس سرزنش خود را دارند ارائه می کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

What sets this book apart from other self help titles is the fact that the author has suffered the same type of heartache. The compassion her writing shows will quickly warm your heart. If you are getting over a failed marriage, or a breakup of a relationship, then this is the must have book that will get you past your pain and suffering...[It] offers hope to those who are suffering.
آنچه این کتاب را از سایر عناوین خود کمکی متمایز می کند این است که نویسنده نیز از همین نوع درد رنج برده است. دلسوزی که نوشته او نشان می دهد به سرعت قلب شما را گرم می کند. اگر در حال پشت سر گذاشتن یک ازدواج ناموفق یا شکست یک رابطه هستید، پس این کتابی است که باید داشته باشید که درد و رنج شما را پشت سر می گذارد...[این] به کسانی که رنج می برند امید می دهد.
Midwest Book Review

قسمت هایی از کتاب پس از جدایی (لذت متن)