کتاب خوشحالی بی دلیل

Happy for No Reason
کد کتاب : 30605
مترجم :
شابک : 978-9648759020
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب خوشحالی بی دلیل اثر مارسی شیموف

ماندیرا یک نماد تناسب اندام است. اما در عین حال یک دختر با رفتاری آمیخته با جسارت و شیطنت است.
به روش خود ، هنوز در جستجوی خوشبختی واقعی است. نه خوشبختی مشروط ، مادی ، معامله ای ، بلکه یک خوشبختی واقعی.
او واقعا معتقد است که در مسیری درست پیش رفته است. به نظر می رسد که او از طریق هرج و مرج خود ، نوعی فرمول غیر علمی ، غیر معنوی و هنوز وجودی برای یافتن آرامش در همه چیز کشف کرده است. فقط خوشحال بودن - بدون هیچ دلیلی. این کتاب در مورد آن است.
کتاب خوشحالی بی دلیل بسیار انگیزشی است. نه خاطره نویسی و نه زندگی نامه ، کتابی پر از درس و تشویق است.
ماندیرا در مورد مسیر توسعه خود صحبت کرده و نگاه اجمالی آن را با ما در میان گذاشته است.
8 فصل وجود دارد که وی در مورد ناامنی های خود ، ازدواج ، رژیم تناسب اندام ، عشق به خود ، مادران قدرشناسی و موارد دیگر صحبت کرده است.
سفر او در 20 ، 30 و 40 سالگی بسیار متفاوت است و با گذشت هر دهه او چیزهای زیادی آموخت و در این کتاب او این آموخته ها را با خواننده در میان می گذارد.
شعار او در این کتاب این است که اگر "بدون هیچ دلیلی خوشحال باشیم" جهان ما جای بهتری خواهد بود.

کتاب خوشحالی بی دلیل

مارسی شیموف
مارسی شیموف چهره زن بزرگترین پدیده کتاب خودیاری در تاریخ است - سریال سوپمرغ - که شش عنوان از این کتاب را با هم همکاری داشته است. یک رهبر مشهور تحول گرا و یک متخصص انگیزشی، مرتباً سخنرانی های یادداشت های کلیدی در مورد عزت نفس و عملکرد اوج ارائه می دهد.
قسمت هایی از کتاب خوشحالی بی دلیل (لذت متن)
من از بچگی غمگین بودم و برای همین، از سال های اولیه نوجوانی جستجویی را آغاز کردم که ابتدا جنبه شخصی داشت و بعدها به جستجویی حرفه ای تبدیل شد و سی و پنج سال طول کشید تا بالاخره به یافته های شگفت انگیزی ختم شد که در این کتاب می خوانید. در این سال ها، من در تک تک سمینارهای نوسازی و دگرگون سازی شخصیت که زیر این گنبد کبود برگزار می شد، شرکت کردم. سال های زیادی را صرف مطالعه و تدریس اصول موفقیت کردم.

زمانی رسید که دلایل متعددی برای خوشحالی داشتم: نفر اول فهرست پرفروش ترین نویسنده های نیویورک تایمز بودم. در سرتاسر مملکت به عنوان سخنران انگیزه بخش، معروف و مورد تحسین بودم و روی زندگی میلیون ها نفر تأثیر مثبت گذاشته بودم؛ اما اینها آن حس رضایتی را که می خواستم، برایم به ارمغان نمی آورد. وقتی دور و برم را نگاه کردم، متوجه شدم خوشحال ترین و خوشبخت ترین آدم هایی که می شناسم، موفق ترین و معروف ترین آدم ها نیستند.