کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی

Primary Science
(راهنمای موثر علوم تجربی به کودکان 5تا 12ساله)
کد کتاب : 30655
مترجم :
شابک : 978-6002124104
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی اثر وین هارلن


هنگامی که کتاب کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی برای اولین بار منتشر شد ، چنان بینش ارزشمندی از نقش معلم در کلاس علوم فراهم کرد که به سرعت به استانداردی تبدیل شد که متون سایر روشها بر اساس آن اندازه گیری می شدند. اکنون ، شانزده سال بعد ، وین هارلن در متن قدیمی خود تجدید نظر کرده و آن را با جدیدترین و تحقیقات مرتبط به روز کرده است، ضمن حفظ قسمتهایی که دوام آورده اند و نیازی به تغییر ندارند.
کتاب کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی : راهنمای آموزش موثر علوم تجربی به کودکان 5 تا 12 ساله برای معلمان کلاسهای ابتدایی و راهنمایی نوشته شده است. این کتاب همچنین ویژه ی معلمان عمومی است ، معلمانی که ممکن است خود را "معلم علوم" نبینند ، اما مجبور به آموزش علوم هستند. اما همچنین برای متخصصان علوم و مدیران برنامه درسی یا رهبرانی است که سعی دارند اطمینان حاصل کنند که فعالیت های علمی دانش آموزان تجربه های واقعی یادگیری را ارائه می دهند نیز مفید است. برای این منظور ، کتاب، مشاوره ی مستقیم و مفصلی در مورد انواع سوالاتی که از معلمان می شود ، نحوه ای که معلمین می توانند به سوالات "دشوار" کودکان پاسخ دهند ، این که چگونه مهارتهای فرایندی کودکان را توسعه داده و ارزیابی کنند و همچنین چگونه می توان از طریق پرس و جو از درک کودکان حمایت کنند ، ارائه داده شده است.

هیچ متنی دیگر به سادگی و روانی این کتاب نیست. ایده هایی که هارلن در این کتاب ارائه می دهد ایده هایی کاربردی در تمرین کلاس و کلاس داری است و با مثالهای متعدد از کلاس درس نشان داده شده است. هر فصل با خلاصه ای از نکات اصلی به پایان می رسد که خوانندگان را قادر می سازد تا به سرعت نکات را بیابند و دوباره به بحث های دقیق مراجعه کنند.

کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی

وین هارلن
وین هارلن (متولد: 12 ژانویه 1937) عمر خود را به عنوان معلم، محقق و نویسنده در آموزش علوم گذراند. تا همین اواخر، او مدیر شورای اسکاتلند برای تحقیقات در آموزش و پرورش بود و پیش از این استاد علوم آموزش علوم و رئیس بخش آموزش در دانشگاه لیورپول بود.
قسمت هایی از کتاب دشواری های پرداختن به آموزش علوم تجربی (لذت متن)
آموختن علوم تجربی به کودکان کمک می کند تا روش های خود را برای شناخت دنیای اطراف بهبود بخشند. بر این اساس، آنان مجبورند مفاهیمی را بیاموزند که در مرتبط کردن تجاربشان به آن ها کمک می کند. همچنین باید روش های دستیابی به اطلاعات و سازماندهی، کاربرد و آزمایش کردن آن را یاد بگیرند. این عمل نه تنها توانایی کودکان را برای درک بهتر دنیای اطرافشان تقویت می کند بلکه آنان را در تصمیم گیری های هوشیارانه و حل مسائل زندگی شان نیز یاری می دهد. به این دلایل، آموختن علوم تجربی مثل سوادآموزی و عدد شماری اساسی و ضروری است. در عین حال، با زندگی روزمره ما ارتباط دارد و با پیشرفت فناوری اهمیت آن بیشتر می شود.