کتاب شفای ذهن

Heal Your Mind
کد کتاب : 30679
مترجم :
شابک : 978-6007801376
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 522
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شفای ذهن اثر لوئیز ال هی


بسیاری از ما درگیر این هستیم که چگونه در دنیایی که به نظر می رسد هر لحظه پیچیده تر می شود، شاد، آرام و متمرکز بمانیم. وقتی مغز و بدن ما با اطلاعات و تأثیرات از هر طرف بمباران می شود، چگونه عقل خود، خلق و خوی خود و حافظه خود را دست نخورده نگه داریم؟ این منبع بی نظیر، علم پیشرفته را با شفقت و خرد ترکیب می کند تا پاسخ هایی را ارائه دهد که واقعا می توانیم از آنها استفاده کنیم.
شفای ذهن رویکرد درمانی سه جانبه ای را ادامه می دهد که دکتر مونالیزا شولز و لوئیز هی با هم در آن پیشگام هستند: بدن خود را با دارو، تأییدات و شهود شفا دهید. در اینجا به جنبه‌های ذهن از افسردگی، اضطراب و اعتیاد گرفته تا حافظه، یادگیری و حتی حالت‌های عرفانی اعمال می‌شود. در شما آموخت مغز و بدن شما چه می گذرد، زمانی که:

• احساس غمگینی، عصبانیت یا وحشت می کنید
• یک ماده یا رفتار اعتیاد آور شما را تحت تأثیر قرار داده است
• در تمرکز، خواندن یا به خاطر سپردن مشکل دارید
• آسیب گذشته ذهن شما را در زمان حال مکدر می کند
• حالت عاطفی سرنخی از یک بیماری جسمی است
• و بیشتر

و در هر فصل، از طریق مطالعات موردی در کلینیک All Is Well، "تجربه شفای مجازی" را دریافت خواهید کرد، جایی که دکتر مونالیزا از شهود پزشکی برای تعیین دقیق مسائل در طیف گسترده ای از تاریخچه های اولیه ی بیمار استفاده می کند و او و لوئیز راه حل هایی را ارائه می دهند برای کمک به بازیابی سلامت.

کتاب شفای ذهن

لوئیز ال هی
لوییز ال. هی، زاده ی 8 اکتبر 1926 و درگذشته ی 30 آگوست 2017، سخنران انگیزشی، و نویسنده ی آمریکایی بود. او، بنیان گذار انتشارات «خانه هی» است.هی در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می داد. او در 5 سالگی توسط همسایه اش مورد تجاوز قرار گرفت و در 15 سالگی در حالی که حامله بود، دبیرستان را ترک کرد. هی در 16 سالگی فرزندش را به دنیا آورد. او پس از آن به شیکاگو رفت و به شغل های کم درآمد پرداخت. هی در سال 1952 بار دیگر به نیویورک...
نکوداشت های کتاب شفای ذهن
Heal Your Mind is a much-needed guidebook to understanding the relationship between your mind and your health.
کتاب شفای ذهن یک کتاب راهنمای بسیار مورد نیاز برای درک رابطه بین ذهن و سلامت شما است.
Caroline Myss

Heal Your Mind is a wonderful, integrative approach for anyone who wants to use the power of their spirit to better their brain.
شفای ذهن یک رویکرد شگفت انگیز و یکپارچه برای هر کسی است که می خواهد از قدرت روح خود برای بهبود مغز خود استفاده کند.
Mike Dow, M.D

قسمت هایی از کتاب شفای ذهن (لذت متن)
قرن هاست که دانشمندان، روان شناسان و معلمان معنوی سعی کرده اند کشف کنند که چرا ما از لحاظ احساسی و روحی آسیب می بینیم، در این باره حقایق، بیانات و اظهارات بسیاری وجود دارد. ما دریافته ایم که افسردگی، ناراحتی شوریدگی و شوک احساسی در مغز و بدن مداربندی می شوند. امروزه علم بود که مجبور است به این نکته توجه کند که هر بیماری می تواند با توجه به وضعیت روحی ما، بهتر یا بدتر شود. من و لوئیزهی سال هاست که در مورد ارتباطات با هم صحبت کرده ایم. اولین کتاب لوئیز به نام «شفای زندگی دلایل بیماریهای جسمی»، که برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ چاپ شد، کتاب برجسته ای در این حوزه است. او در کتابش بیان می کند که خوبی ها و سختی ها در زندگی مان حاصل افکار ما هستند و آن افکار تجربیات ما را شکل می دهند.