کتاب چگونه عصبانیت تان را کنترل کنید

How To Control Your Anxiety Before It Controls You
قبل از آن که عصبانیت تان شما را کنترل کند
کد کتاب : 30690
مترجم :
شابک : 978-6007063972
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 225
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

اضطراب خود را کنترل کنید قبل از این که شما را کنترل کند
How to control your anxiety before it controls you
کد کتاب : 61141
مترجم :
شابک : 978-6005861174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه عصبانیت تان را کنترل کنید اثر آلبرت الیس

از اضطراب اجتماعی گرفته تا فوبیا و اختلال استرس پس از سانحه، منابع اضطراب در زندگی روزمره متعدد است و می تواند تأثیر قدرتمندی بر آینده شما داشته باشد. با پیروی از قوانین رفتار درمانی عاطفی منطقی (REBT) که توسط درمانگر مشهور جهان دکتر آلبرت الیس ایجاد شده است، اگر به این واقعیت مهم اعتراف کنید، می توانید اضطراب را در مسیر خود متوقف کنید: چیزها و افراد شما را مضطرب نمی کنند. انتظارات غیر واقعی شما باعث ایجاد اضطراب بی مورد شما می شود. با این حال همه اضطراب ها بی نیاز نیستند…

اضطراب سالم می تواند خطرات را دفع کند و شما را از چیزهای منفی که می توانید تغییر دهید آگاه کند. اضطراب ناسالم شما را از لذت بردن از فعالیت ها و روابط روزمره باز می دارد، باعث می شود عملکرد ضعیفی داشته باشید و خلاقیت شما را مسدود می کند. این کتاب کلاسیک با استفاده از قوانین ساده و اثبات شده REBT، نه تنها به شما کمک می کند تا بین اضطراب سالم و ناسالم تمایز قائل شوید، بلکه به شما می آموزد که چگونه:

•باورهای غیرمنطقی که شما را مضطرب می کند را درک کنید و به آن اعتراض کنید
برای کنترل اضطراب خود از تمرینات متنوعی از جمله خودبیانیه های مقابله ای منطقی، چارچوب بندی مجدد، روش های حل مسئله و پذیرش بدون قید و شرط خود (ایالات متحده آمریکا) استفاده کنید.
• بیش از 200 اصل را برای کنترل افکار مضطرب خود و همچنین واکنش های بدن خود به اضطراب به کار ببرید.

اکنون می‌توانید بر تأثیرات فلج‌کننده اضطراب غلبه کنید و شانس خود را برای موفقیت، لذت و شادی در خانه و محل کار افزایش دهید.

کتاب چگونه عصبانیت تان را کنترل کنید

آلبرت الیس
آلبرت الیس، زاده ی 27 سپتامبر 1913 و درگذشته ی جولای 2007، روانشناسی آمریکایی بود. الیس در پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در سال 1947 مدرک دکترای خود را دریافت کرد. الیس علاقه ی شدیدی به نظریات فروید داشت و از بین روانشناسان معروف، هورنای، آدلر، فروم و سالیوان بیشترین تأثیر را بر او داشتند. الیس در سال 1955 شیوه ی رفتار درمانی عقلانی هیجانی (REBT) را توسعه داد.
دسته بندی های کتاب چگونه عصبانیت تان را کنترل کنید