کتاب زندانیان نفرت

Prisoners of Hate
بنیان های فکری استبداد و خشونت
  • 15 % تخفیف
    210,000 | 178,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: اسبار اسبار
    نویسنده:
کد کتاب : 30733
مترجم :
شابک : 978-6229952733
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زندانیان نفرت اثر آرون بک

روانپزشک مشهور جهان ، دکتر آرون تی بک همیشه در خط مقدم تحقیقات شناخت درمانی پیشگام بوده و رویکرد او در ارائه سریعترین رشد روان درمانی امروزی، خارق العاده است. در حال حاضر ، پدر شناخت درمانی، در مهمترین اثر خود تا به امروز ، نگاه انقلابی به رفتارهای مخرب – از سواستفاده خانگی گرفته تا نسل کشی و جنگ - ارائه داده و چارچوبی محکم برای اصلاح این مشکلات اساسی ارائه می دهد.

در کتاب "زندانیان نفرت"( بنیان های فکری استبداد و خشونت) از دکتر آرون بک، انحرافات روانشناختی خاصی را که زمینه ساز خشم ، خصومت بین فردی ، درگیری های قومی ، نسل کشی و جنگ است ، نشان می دهد.

روشن می کند که چرا عاملین اعمال شیطانی با اعتقاد به انجام کار خوب انگیزه می گیرند.

توضیح می دهد که چگونه مجرمان در سیستم های اعتقادی تحریف شده کنترل می شوند که رفتار آنها را کنترل می کند و نشان می دهد که چگونه تحریف در تفکر پیامدهای شومی را به همراه دارد.
او در اصل در این کتاب طرحی برای تصحیح سیستم های فکری و اعتقادی پیچیده و در نتیجه کاهش انواع مختلف خصومت فراهم می کند.
همچنین بحث می کند که چگونه فرد و کل جامعه ممکن است از ابزارهای روان درمانی برای جلوگیری از مسیرهای روانی جنگ ، نسل کشی ، تجاوز جنسی و قتل استفاده کنند.

کتاب زندانیان نفرت

آرون بک
آرون تمکین بک زاده ۱۸ ژوئیه ۱۹۲۱ یک روانپزشک آمریکایی و پروفسور بازنشسته گروه روانپزشکی در دانشگاه پنسیلوانیا است. بسیاری از مردم وی را برای شناخت درمانی می‌شناسند. تئوری وی به‌طور گسترده برای درمان بیماری اختلال افسردگی اساسی به انگلیسی به کار برده می‌شود. بک، هم‎چنین یک تست روان‌شناسی را طراحی کرده‎است که در آن فرد آزمایش شونده، پرسشنامه‎ای را پر کرده و نتیجه آن را می‎تواند بدون نیاز به کمک پرسشگر مورد بررسی قرار دهد. آزمون تصور از خود بک (BSCT) پرسشنامه ...
دسته بندی های کتاب زندانیان نفرت