کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

The One-Way Relationship Workbook
کد کتاب : 30736
مترجم :

شابک : 978-6229952702
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کتاب کار روابط یک طرفه
The One-Way Relationship Workbook
راهنمای گام به گام کنار آمدن با خودشیفته ها، ازخودراضی ها
کد کتاب : 42214
مترجم :
شابک : 978-6222570507
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته اثر مجموعه ی نویسندگان

"خلع سلاح افراد خودشیفته" کتابی است از "نیل لاوندر" و "آلن کاوائیولا" که به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید.
وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد - راه آنها - و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.
به همین دلیل است که "نیل لاوندر" و "آلن کاوائیولا" کتاب "خلع سلاح افراد خودشیفته" را به رشته ی تحریر درآورده اند. این کتاب به شما کمک می کند روابط خود را با افراد خود محور یا خودشیفته بهبود بخشیده و تغییر دهید.
تمرینات این کتاب کار قدرتمند، توسط روانشناسان شناخته شده ای طراحی شده است که بیش از دو دهه را صرف بررسی و کار با افراد خودشیفته کرده اند. قسمت اول این کتاب کار به شما کمک می کند تا تفکر خودشیفته و اثری که نحوه رفتار آنها بر احساس، فکر و رفتار شما می گذارد، درک کنید. قسمت دوم به شما می آموزد که چگونه از تکنیک های عملی برای شنیده شدن صدای خود در هنگام برخورد با یک خودشیفته استفاده کنید. در نهایت شما می توانید به گونه ای ساده، موفقیت آمیز و بدون ناامیدی با افراد خوشیفته تعامل مکرر داشته باشید.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

دسته بندی های کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته
نکوداشت های کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته
This practical and perceptive workbook does more than just educate readers—it will help them transform their relationships.
این کتاب کاربردی و آگاهانه، چیزی فراتر از آموزش دادن به خوانندگان است و به آنها کمک می کند روابط خود را تغییر دهند.
Randi Kreger, coauthor of Stop Walking on Eggshells and The Stop Walking on Eggshells Workbook

The authors present easy-to-understand definitions, descriptions, and activities focused on essentials that help the reader.
نویسندگان تعاریف ، توصیفات و فعالیتهای قابل فهمی را ارائه می دهند که بر موارد ضروری کمک کننده به خواننده، متمرکز شده است.
Nina W. Brown, Ed.D., LPC, NCC, FAGPA, professor and eminent scholar at Old Dominion University in Norfolk, VA

قسمت هایی از کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته (لذت متن)
خودشیفتۀ همه چیزدان: مثل خودشیفته های با سواد هستند. می توانید این افراد را همه جا ببینید. این افراد فاقد تحصیلات عالیه هستند، اما در تمام امور و مسائل می توانند اظهار نظر کنند و کارشناس به شمار بروند. آنان معمولا اطلاعات نسبتا دقیقی دربارۀ همۀ امور دارند انگار رسالت این دسته از خودشیفته ها این است که دیگران را در پرتو دانش خود به راه درست هدایت کنند. باید به گوش همه افراد بی خبر و بی اطلاع برسانند که مسائل از چه قرار است. او ممکن است دربارۀ همه چیز تا حدودی اطلاع داشته باشد، اما واقعیت را با سخنان آنان یکی نگیرید. تمام تلاش آنان صرف این می شود که ذهن و فکر شما را تغییر دهند و در این راه سماجت و تلاش وافری به خرج می دهند. گاهی اوقات بهتر است با آنان به چالش فکری برنخیزید و بگذارید به یاوه گویی بپردازند و خوشحال شوند و دست از سر شما بردارند. اما اگر در دام آنان افتادید، امیدواریم کاسه صبرتان لبریز نشود.