کتاب زنان شیفته

Women Who Love Too Much
روان‍ش‍ن‍اس‍ی م‍ح‍ب‍ت ب‍ی ت‍ن‍اس‍ب
کد کتاب : 30742
مترجم :
شابک : 978-9643286361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان شیفته اثر رابین نوروود

-آیا برای شما پیش آمده که بارها و بارها به مردان آشفته و بدخلق جذب شوید؟ - در حالی که برای شما "مردان منضبط و خوب" خسته کننده به نظر می رسند.
-آیا شما در مورد مردانی که از نظر عاطفی خوب نیستند و به کار ، سرگرمی ، مشروبات الکلی یا سایر زنان اعتیاد دارند وسواس دارید؟
-با اینکه بودن با او عذاب است ، آیا بدون او احساس پوچی می کنید؟

کار پیشگامانه رابین نوروود به شما این امکان را می دهد که ریشه های الگوهای تخریبی خود را در رابطه شناسایی کنید.
کتاب زنان شیفته راهنمای لازم گام به گام برای یک شیوه زندگی با ارزش تر و دوست داشتنی تر را در اختیار شما قرار دهد.

اگر اعتقاد دارید که عاشق بودن به معنای درد داشتن است ، پس حتما کتاب زنان شیفته را بخوانید.
این کتاب به شما کمک می کند تا بینش خوبی نسبت به یک رابطه سالم را بدست آورید.

از این کتاب رابین نوروود بیش از سه میلیون نسخه در جهان چاپ شده است.
رابین نوروود که سابقا در زمینه ازدواج ، خانواده و کودک درمانی متخصص بود، با انتشار این کتاب به شهرت چشمگیری رسید. کتاب های او به چندین زبان ترجمه شد.
این کتاب توسط مهدی قراچه داغی به فارسی برگردانده شدو چاپ هجدهم آن توسط نشر پیکان به بازار کتاب روانه گردید.

کتاب زنان شیفته

رابین نوروود
رابین نوروود متولد 27 ژوئیه 1945 نویسنده کتاب های پرفروش بین المللی است. او یک درمانگر ازدواج و خانواده است که پانزده سال در زمینه اعتیاد کار کرده است. وی در زمینه درمان اعتیاد به مشروبات الکلی و اعتیاد رابطه تخصص دارد. او در مزرعه ای در ساحل مرکزی کالیفرنیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب زنان شیفته
This beautifully written, intelligent book can help women break the pattern of foolish love.
این کتاب هوشمندانه و زیبا نوشته شده می تواند به زنان در شکستن الگوی عشق احمقانه کمک کند.
 Los Angeles Times Los Angeles Times

Even if you're not a woman who loves too much, the book is a reminder that we indeed make our lives and that love is supposed to be a happy event.
حتی اگر زنی نباشید که بیش از حد خود را دوست نداشته باشد ، این کتاب یادآوری خوبی است که ما واقعا زندگی خود را می سازیم و قرار است عشق یک اتفاق شاد باشد.
Boston Herald

How to distinguish between unwise loving and healthy loving is what Norwood sets out to do.... Every woman, no matter how healthy her relationships with men may be, may see a bit of herself in this book.
نحوه تمایز بین عشق ورزیدن غیرعاقلانه و دوست داشتن سالم همان کاری است که نوروود در صدد انجام آن است.
Star Publications

قسمت هایی از کتاب زنان شیفته (لذت متن)
عشقی که با تأمل همراه باشد عشقی ناسالم است. وقتی بخش اعظم صحبت ما با دوستان نزدیکمان درباره کسی است که او را دوست داریم وقتی به او و مسائلش، افکار و احساساتش بهای بیش ازاندازه می دهیم. وقتی تقریبا همه جملاتمان را بانام او شروع می کنیم عشق بی تناسب داریم شیفته هستیم. وقتی از دم دمی مزاجی ها، از بدخلقی ها، از بی تفاوتی ها و از تحقیر کردن هایش بی تفاوت می گذریم عشق بی تناسب داریم.

وقتی بسیاری از ویژگی ها، ارزش ها و رفتارهایش را نمی پسندیم و بااین حال با آن ها کنار می آییم و فرض را بر این می گزاریم که اگر بیشتر محبت کنیم می توانیم او را تغییر دهیم شیفته بی جهت هستیم و عشق بی تناسب داریم. به رغم همه ی این نارضایتی ها شیفتگی به قدری میان زنان شایعه است که گمان می کنیم روابط زن و مرد نباید از چهارچوب خارج باشد. برای بسیاری از ما این تجربه بارها تکرار شده است. در این کتاب به این موضوع می پردازد...

اگر شما هم درگیر همسری هستید که فکر و ذکرتان را به خود مشغول کرده، بدانید که ریشه های این مشغله ذهنی به جای عشق، هراس بوده است. زنانی که اضطرار گونه و بیش ازحد تناسب محبت می کنند پر از هراس هستند، هراس از تنها شدن، هراس از این که کسی آن ها را دوست نداشته باشد، هراس از اینکه ارزشمند نباشند، نادیده انگاشته شوند و فراموش گردند. ما عشقمان را ارزانی مردها می کنیم به این امید که به پایان هراس برسیم؛ اما اگر محبت تولید محبت متقابل نکند به هراسمان اضافه می شود. وقتی با روشی که انتخاب کرده ایم به خواسته خود نمی رسیم بیشتر محبت می کنیم و گرفتار عشق بی تناسب می شویم.