کتاب سرزمین دختران فراموش شده

The Land of Forgotten Girls
کد کتاب : 30781
مترجم :
شابک : 978-6009832989
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

«ارین انترادا کلی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب سرزمین دختران فراموش شده اثر ارین انترادا کلی

کتاب «سرزمین دختران فراموش شده» رمانی نوشته ی «ارین انترادا کلی» است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. «سول» همیشه توانسته به داستان هایی پناه ببرد که خودش خلق کرده است. درست مثل کاری که مادرش زمانی می کرد. او در این پنج سال، پس از این که مادر و خواهرش از دنیا رفتند و پدرش، او و خواهر کوچکترش را از فیلیپین به ایالت لوییزیانا آورد، بیش از هر زمان دیگری به پناه نیاز داشته است. بعد از این که پدر «سول» از آنجا می رود، تمام چیزی که برای او و خواهرش «مینگ» باقی می ماند، مادرخوانده ای بی رحم به نام «ویا» است. «سول» در تمام این مدت از «مینگ» مراقبت کرده، اما حالا «مینگ» متقاعد شده که خاله «یاو» واقعا خواهد آمد و آن ها را نجات خواهد داد. آیا «سول» می تواند از «مینگ» در برابر این امید غیرممکن نیز مراقبت کند؟

کتاب سرزمین دختران فراموش شده

ارین انترادا کلی
ارین انترادا کلی (Erin Entrada Kelly) نویسنده ادبیات کودکان فیلیپینی-آمریکایی است. وی برای سومین رمان خود، سلام، جهان، توسط انجمن خدمات کتابخانه ای به کودکان، مدال جان نیوبری 2018 را دریافت کرد.کلی متولد ایالات متحده و بزرگ شده در دریاچه چارلز، لوئیزیانا است، اما اکنون در نیو قلعه کانتی، دلاور، در نزدیکی فیلادلفیا، پنسیلوانیا زندگی می کند. مادرش از فیلیپین به ایالات متحده مهاجرت کرد.کلی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی مک نایس و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از کالج روزتمان است، جایی که دوره ه...
نکوداشت های کتاب سرزمین دختران فراموش شده
A charming and affecting novel about sisterhood, the magic of imagination, and perseverance.
رمانی جذاب و تأثیرگذار درباره ی پیوند خواهرانه، جادوی تخیل، و ایستادگی.
School Library Journal School Library Journal

Kelly writes masterfully about the challenges of finding hope in impossible circumstances.
«کلی» به شکلی استادانه درباره ی چالش های یافتن امید در شرایط ناممکن می نویسد.
Barnes & Noble

A beautiful novel about the multilayered bond between sisters.
رمانی زیبا در مورد پیوند چندلایه ی میان خواهران.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب سرزمین دختران فراموش شده (لذت متن)
در آمریکا، تنها جایی که در آن زندگی کرده ام، همین برج است و تا آن موقع غیر از در آپارتمان خودمان، حتی یک در دیگر را نزده بودم، البته غیر از وقت هایی که «ویا» زندانی ام می کند. پس از خداحافظی با «مانی»، پلاک ایلینوی را توی کمد قایم کردم و بعد موهایم را که چرب شده بود، دم اسبی بستم، کمی از خراش ها و کثیفی دست هایم را پاک کردم و به دیدن خانم «یونگ» رفتم.

حق با «مانی» بود، شاید می توانستیم در تابستان کاری پیدا کنیم و کمی پول دربیاوریم. اما چه کسی بچه ای دوازده ساله را استخدام می کرد؟ خانمی پیر و تنها که هزاران دلار دارد؛ خودش بود.

چند بار در زدم تا آن را باز کرد. می دانستم خانه است. صدای تلق تلوق ظرف ها را می شنیدم. بالاخره وقتی در را باز کرد، یک کلمه هم حرف نزد. لباس خانه ی بلندی پوشیده و موهای خاکستری اش را با دستمال سر پشتش جمع کرده بود.