کتاب گرامر پایه زبان انگلیسی

Basic Grammar in Use Without Answers
براساس BASIC GRAMMAR IN USE (همراه با سی دی صوتی)
کد کتاب : 30924
مترجم :
شابک : 978-6001302282
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گرامر پایه زبان انگلیسی اثر ریموند مورفی

Grammar in Use یا «گرامر پایه زبان انگلیسی» پرفروش ترین مجموعه گرامر جهان برای زبان آموزان انگلیسی است. Essential Grammar in Use Fourth edition یک کتاب مرجع و تمرین خودآموز برای زبان آموزان سطح ابتدایی (A1-B1) است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. این نسخه بدون پاسخ با مثالهای واضح و تمریناتی که به راحتی قابل پیگیری است ، برای استفاده در کلاس مناسب است و تمام زمینه های گرامر مورد نیاز زبان آموزان را در این سطح پوشش می دهد. این کتاب دارای فرمت امتحان شده و مورد اعتماد و استفاده آسان از واحدهای دو صفحه ای است که توضیحات واضحی در مورد گرامرها در صفحه سمت چپ دارد و تمرینات سمت راست را نیز دارد. همچنین شامل بسیاری از تمرینات اضافی و یک راهنمای مطالعه برای کمک به زبان آموزان در یافتن واحدهای گرامری مورد نیاز برای مطالعه است.
عناوین افسانه ای ریموند مورفی در سراسر جهان شناخته شده و محبوب هستند و به معنای واقعی کلمه میلیون ها دانش آموز ابزار لازم را برای مقابله مستقیم با دستور زبان انگلیسی در اختیار آنها قرار داده اند. ریموند به مدت 17 سال در آلمان و انگلیس انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس می کرد

کتاب گرامر پایه زبان انگلیسی

ریموند مورفی
عناوین افسانه ای ریموند مورفی در سراسر جهان شناخته شده و محبوب هستند و به معنای واقعی کلمه میلیون ها دانش آموز ابزار لازم را برای مقابله مستقیم با دستور زبان انگلیسی در اختیار آنها قرار داده اند. ریموند به مدت 17 سال در آلمان و انگلیس، انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس می کرد، اما از سال 1988 نویسنده تمام وقت مواد ELT است.
دسته بندی های کتاب گرامر پایه زبان انگلیسی