کتاب عادت های کوچک

Mini Habits
عادت های کوچک تر،نتایج برتر
کد کتاب : 53757
مترجم :
شابک : 978-6006958996
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

عادت های بسیار کوچک
Mini Habits
(عادت های کوچک تر، دستاوردهای بزرگ تر)
کد کتاب : 31045
مترجم :
شابک : 978-6222460136
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 185
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خرده عادت ها
Mini Habits
کد کتاب : 27527
مترجم :
شابک : 978-6226673464
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

ریز عادت ها
Mini Habits
عادت های کوچک، نتایج بزرگ
کد کتاب : 27526
مترجم :
شابک : 978-6008680314
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ریز عادت ها اثر استفان گایز

وقتی 10 سال پیش تصمیم گرفتم به طور مداوم ورزش را شروع کنم ، این چیزی است که در واقع اتفاق افتاده است:

من سعی کردم "انگیزه بگیرم". این بعضی اوقات کارساز بود.
من سعی کردم اهداف بزرگ خویش را تعیین کنم.
مانند اکثر افرادی که سعی در تغییر و شکست دارند ، من تصور کردم که مشکل من خودم هستم. سپس یک بعد از ظهر - پس از تلاش ناموفق دیگر برای ایجاد انگیزه برای ورزش - (به طور تصادفی) اولین عادت کوچک خود را شروع کردم. من در ابتدا متعهد شدم که یک فشار را انجام دهم ، و این به یک تمرین کامل تبدیل شد. من شوکه شدم این "ایده احمقانه" قرار نبود جواب دهد. وقتی موفقیت من در این استراتژی برای ماهها (و تا امروز) ادامه یافت ، دوباره شوکه شدم.


آیا توضیحی علمی برای این موضوع وجود دارد؟
همانطور که به دنبال درک و فهم بودم ، انبوهی از مطالعات علمی را یافتم که دارای پاسخ هایی بودند ، اما کسی آنها را به درستی تفسیر نمی کرد. بر اساس علمی - که در تمام «ریز عادت ها» خواهید دید - ما همه این کارها را اشتباه انجام داده ایم.

شما می توانید بدون احساس گناه ، ارعاب و شکست مکرر در ارتباط با راهکارهایی مانند "انگیزه گرفتن" ، "قطعنامه های سال نو" یا حتی "فقط انجام آن" موفق شوید. در حقیقت ، اگر نتیجه خوبی هم به شما نمی دهد ، باید از آنها استفاده کنید. آنها کارساز نیستند زیرا همه آنها از شما می خواهند که با ناخودآگاه خود مبارزه کنید. فقط وقتی می توانید طبق قوانین مغز خود بازی کنید و محدودیت های انسانی خود را جدی بگیرید - همانطور که ریز عادت ها به شما نشان می دهد – به واسطه تغییرات کوچک می توانید به تغییرات پایدار دست پیدا کنید.

کتاب ریز عادت ها

استفان گایز
استفان گایز نویسنده، بلاگر و کارآفرین پرفروش بین المللی است. کتاب های وی به 18 زبان ترجمه شده است. گایز به دلیل ارائه استراتژی های تغییر رفتار در کلاس جهانی بسیار فعال در یک لفافه طنز شناخته شده است. استفان در نزدیکی دنیای دیزنی در اورلاندو، فلوریدا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب ریز عادت ها
Of the thousands of self-help ideas I have encountered over the decades, I rate the information in this book as among the very best.
از میان هزاران ایده خودیاری که در طول دهه ها با آنها روبرو شده ام ، اطلاعات این کتاب را از جمله بهترین ایده ها ارزیابی می کنم.
Chess Maniac

Ever since I started mini habits, my life has been changing exponentially. [...] Mini Habits is the most life-changing book I've ever read.
از زمان شروع عادت های کوچک ، زندگی من به طور چشمگیری تغییر می کند.... ریز عادت ها تغییر دهنده ترین زندگی کتابی است که من تاکنون خوانده ام.
Jason

قسمت هایی از کتاب ریز عادت ها (لذت متن)
کانال های ارتباطی مغز مسیرهای عصبی هستند، این مسیرهای عصبی شبیه مسیرهایی هستند که در دنیای واقعی وجود دارد. در اینجا توضیح خواهیم داد که این مسیرها چگونه کار می کنند: زمانی که مسیر عصبی اختصاص داده شده به یک عادت توسط یک فکر یا نشانه ی بیرونی هدف واقع می شود، یک بار الکتریکی در طول مسیر عصبی مغز شما به جریان می افتد و این انگیزه یا فکر در شما شکل می گیرد که به یک رفتار عادتی و همیشگی مشغول شوید. به عنوان مثال، اگر هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب دوش بگیرید، یک مسیر عصبی مرتبط با آن رفتار خواهید داشت. از خواب برمی خیزید، «نورون های دوش گرفتن» فعال می شوند و شما مانند مردگان زامبی و بی اندکی تفکر به سمت حمام روانه می شوید. بسته به نوع عادت خوب یا بد، این جادوی افسونگر یا نفرین شوم، داشتن عادت است. هر چه یک عادت ریشه دارتر شود مسلما مسیر عصبی که به آن اختصاص دارد قطورتر و مستحکم تر می شود. بی نظیر است!

اگر عدم موفقیت تان در انجام کارها و شکست در دنبال کردن برنامه های زندگیتان هیچوقت مشکلی از جانب شما نبوده بلکه از استراتژی شما باشد. یعنی همان استراتژی که اغلب مردم دنیا استفاده می کنند و مورد تائید آنان است چه؟ و اگر علم مربوط به رفتار انسان، نیروی اراده و مغز جایگزین بهتری برای دنبال کردن برنامه هایتان به شما پیشنهاد بدهد جایگزینی که تا به حال به ندرت به صورت عملی به کار گرفته شده یا از آن پشتیبانی شده باشد، چه؟ و اگر یک تغییر در این استراتژی جدید همه چیز را برای شما دگرگون کنده چه؟ مهم نیست چه احساسی دارید، میدانید که میتوانید برای انجام کاری دست به کار شوید، به اهدافتان برسید، عادتهای خوب بسازید و زندگی خودتان را تغییر دهید