کتاب زوج درمانی طرحواره مدار

Schema Therapy with Couples
راهنمای متخصصان برای بهبود روابط
کد کتاب : 31061
مترجم :

شابک : 978-9642249916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 454
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

طرحواره درمانی با زوجین
Schema Therapy with Couples
راهنمای بالینگران برای بهبود روابط
کد کتاب : 68003
مترجم :
شابک : 978-6004370615
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

طرح واره درمانی برای زوجین
Schema Therapy with Couples
کد کتاب : 86061
مترجم :
شابک : 978-6008327110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زوج درمانی طرحواره مدار اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب «زوج درمانی طرحواره مدار»"راهنمای متخصصان برای بهبود روابط" اولین راهنمای پزشک برای ارائه جزئیات تکنیک های طرحواره درمانی موثر برای درمان یک رابطه است.

این کتاب در واقع ارائه و ادغام مجموعه ای از ابزارها و مداخلات نوآورانه مانند طرحواره درمانی را شامل می شود که زوج ها کمک می کند تا که با تکیه بر مهارت های خود بخش زیادی از مشکلاتشان را حل کنند.

این اثر ارزشمند در واقع تالیف یک تیم بین المللی از متخصصان زوج درمانی و طرحواره درمانی است که سال‌ها بر روی این مشکلات روابط امروزی تحقیق کرده اند.
کتاب «زوج درمانی طرحواره مدار» یک مدل نظری بسیار توسعه یافته و سیستم محور ارائه می دهد. این رویکرد با شالوده‌اش در طرح‌واره‌درمانی، می‌تواند با تمرکز بر اختلال شخصیت، تغییر در سطح شناختی-عاطفی عمیق، و تکنیک‌های هیجانی قوی، با زوج‌هایی که به شدت به مشکل برخورده اند رو به رو شود. این یک حجم خارق‌العاده، پر از شکل‌ها، مثال‌های بالینی آموزنده و مداخلات بالینی قدرتمند است که بدون شک بر نحوه رفتار شما با زوج‌ها تأثیر می‌گذارد.
این کتاب سرشار از نمونه‌های بالینی است و خوانندگان را قادر می‌سازد تا با مشارکت متمایز رویکرد طرحواره درمانی در زوج درمانی مواجه شوند.

کتاب زوج درمانی طرحواره مدار

نکوداشت های کتاب زوج درمانی طرحواره مدار
“This book teaches the basics of couples in conflict, and provides a deeper, need-based understanding of what goes wrong in relationships. Therapists are offered a toolkit to meet, understand, evaluate and help couples to stay together despite interpersonal turmoil. Schema Therapy with Couples opens a new window of understanding and provides innovative ways to help.
این کتاب اصول اولیه زوج هایی که در تعارض هستند را آموزش می دهد و درک عمیق تر و مبتنی بر نیاز از آنچه در روابط اشتباه می شود ارائه می دهد. به درمانگران ابزاری برای ملاقات، درک، ارزیابی و کمک به زوج ها ارائه می شود تا علی رغم آشفتگی های بین فردی در کنار هم بمانند. طرحواره درمانی با زوج ها دریچه جدیدی از درک را باز می کند و راه های ابتکاری برای کمک ارائه می دهد.
Gerhard Zarbock

قسمت هایی از کتاب زوج درمانی طرحواره مدار (لذت متن)