کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی

Key Concepts in Eastern Philosophy
کد کتاب : 31062
مترجم : شیرین سادات بطحایی
شابک : 978-6222460532
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی اثر اولیور لیمن

لیمن (فلسفه، دانشگاه جان مورز لیورپول) نویسنده کتاب "مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی " به طور انحصاری در مورد فلسفه شرق می نویسد و مدخل های آن از یک پاراگراف تا چندین صفحه متفاوت است. او در تبیین مفاهیم فلسفی از اصطلاحات آسیایی استفاده می کند، و در جایی که فلسفه ها در تفسیر مفاهیم متفاوت هستند، او آن تفاوت ها را در مدخل پوشش می دهد. این نشان دهنده پذیرش و انطباق است که در میان سنت های همسایه و بین آن ها اتفاق می افتد. لیمن با موفقیت فلسفه و مذهب را از هم جدا می‌کند و به تعاریف اصطلاحات فلسفی اجازه می‌دهد تا خود به خود باقی بمانند. کتاب او همچنین شامل پوششی از اسلام است که به کتاب وسعت جالبی می دهد. فهرست‌های متفکران و مفاهیم کلیدی مفید است و خوانندگان از تعاریف و بحث درباره ایده‌های اصلی فلسفه‌های این منطقه بزرگ سود خواهند برد. لیمن در تمرکز بر فلسفه شرق موفق است.

کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی

اولیور لیمن
اولیور لیمن (متولد 1950) استاد فلسفه و استاد زانتکر مطالعات یهودا در دانشگاه کنتاکی است، از سال 2000 به تدریس می پردازد. او به مطالعه تاریخ فلسفه اسلامی، یهودی و شرقی می پردازد. وی دکترای خود را در سال 1979 از دانشگاه کمبریج دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی
نکوداشت های کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی
This book is a classic of its kind and Leaman is to be congratulated for completing such a successful project that can only enhance philosophic scholarship generally and broaden the horizons of Western philosophers...
این کتاب در نوع خود یک کتاب کلاسیک است و باید به لیمن به خاطر تکمیل چنین پروژه موفقی که فقط می تواند دانش فلسفی را به طور کلی ارتقا دهد و افق های فیلسوفان غربی را گسترش دهد، تبریک گفت.
Philosophy in Review

قسمت هایی از کتاب مفاهیم اصلی در فلسفه شرقی (لذت متن)