کتاب مراقبت از روح

Care of the Soul
راهنمای پرورش معنا در زندگی روزمره
  • 250,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: علمی علمی
    نویسنده:
کد کتاب : 31087
مترجم :
شابک : 978-9644043741
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مراقبت از روح اثر تامس مور

این کتاب "مراقبت از روح" (راهنمای پرورش معنا در زندگی روزمره) "تفکربرانگیز، فصیح و الهام بخش است." - سان فرانسیسکو کرونیکل

با معرفی جدید نویسنده و مطالب اضافی ، این بیست و پنجمین سالگرد انتشار کتاب شماره 1 کتاب پرفروشترین های نیویورک تایمز است که توسط توماس مور به نگارش در آمده است.

توماس مور در این کتاب یک پیام معنوی قدرتمند برای اوضاع آشفته ما فراهم آورده است.

در این نسخه ویژه از کتاب پرفروش "مراقبت از روح" مور ، خوانندگان با رویکردی انقلابی در مورد زندگی روزمره - فعالیت های عادی ، حوادث ، مشکلات و فرصت های خلاقانه- آشنا می شوند. توماس مور شیوه ای بدیل برای زندگی ارائه می دهد.

مور "مراقبت از روح" را به قرن 21 وارد می کند. او با وعده تعمیق و گسترش دیدگاه خواننده در مورد تجارب زندگی ، از زندگی خود به عنوان یک درمانگر و همچنین مطالعاتش در زمینه ادیان جهان و کارش در موسیقی و هنر استفاده می کند. آن هم برای ایجاد یک راهنمای الهام بخش که روابط بین معنویت و مشکلات افراد و جامعه را بررسی می کند.

کتاب مراقبت از روح

تامس مور
توماس مور متولد 8 اکتبر 1940 در دیترویت است . او یک روانپزشک آمریکایی ، راهب سابق و نویسنده ی کتاب های معنوی محبوب ، از جمله پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 1992 (کتاب مراقبت از روح) است. او در زمینه های روانشناسی باستان ، اساطیر و تخیل می نویسد و سخنرانی می کند. کار او تحت تأثیر نوشته های کارل یونگ و جیمز هیلمن است.
نکوداشت های کتاب مراقبت از روح
“I soulfully recommend it without reservation.” -- John Bradshaw, author of Homecoming
من این کتاب را بشدت توصیه می کنم.
John Bradshaw

Thoughtful, eloquent, inspiring
متفکر ، فصیح ، الهام بخش
Alix Madrigal

قسمت هایی از کتاب مراقبت از روح (لذت متن)