کتاب من هرگز نخواهم گفت

I'll Never Tell
کد کتاب : 31166
مترجم :
شابک : 978-6226877176
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان معمایی گودریدز سال 2019

معرفی کتاب من هرگز نخواهم گفت اثر کاترین مک کنزی

کتاب «من هرگز نخواهم گفت» رازهای عمیق دفن شده باعث ایجاد یک پیوستگی خانوادگی نگران کننده در رمان جالب و تعلیق بر انگیز و همچنین روانشناختی یک نویسنده پرفروش به نام کاترین مک کنزی می شود که یکی از داغترین کتابهای ارائه شده در تابستان توسط گودریدز است.

چه اتفاقی برای آماندا هولمز افتاد؟

بیست سال پیش ، او در یک قایق پارویی در اردوگاه پیدا شد. اما همچنان هیچ کس متهم به این جنایت نشده است.

اکنون ، پس از مرگ ناگهانی والدینشان ، خواهر و برادران مک آلیستر برای خواندن وصیت نامه و تصمیم گیری در مورد اینکه با املاک و مستغلات اصلی اشغال شده چه کاری انجام می دهند ، به اردوگاه برمی گردند. رایان نیاز به فروش املاک دارد. اما مارگاو هنوز تصمیم خود را نگرفته است. مری معتقد است که به اندازه کافی باید خوب تنها بماند تا بتواند این واقعه را هضم کند. کیت و لیدی - دوقلوها - نظرات مخالف دارند. و شان بوت ، دروازه بان ، فقط امیدوار است که وقتی همه کارها تمام شد ، هنوز خانه ای داشته باشد.

اما این پیچیده تر از یک وصیت نامه ساده است. در وصیت نامه شرط شده است که تا زمانی که رمز و راز آنچه برای آماندا اتفاق افتاده را کشف نکنند ، نمی توانند املاک را تسویه کنند. هرکدام از آنها می توانستند این کار را انجام دهند و هرکدام قطعه ای از پازل را در دست دارند. آیا آنها با هم همکاری می کنند تا سرانجام حقیقت را کشف کنند یا سرانجام اسرار آنها خانواده را از هم می پاشد؟

کتاب من هرگز نخواهم گفت

کاترین مک کنزی
کاترین مک کنزی در مونترال کانادا متولد و بزرگ شده است. کاترین فارغ التحصیل رشته تاریخ و حقوق است. او همچنین علاقه به دویدن و اسکی دارد. او نویسنده کتاب های پرفروش زیادی از جمله "پنهان" ، "در هم شكسته" ، "دروغگوی خوب" و "هرگز نخواهم گفت" می باشد. آثار او به چندین زبان ترجمه شده است.
نکوداشت های کتاب من هرگز نخواهم گفت
Twists and turns and plenty of red herrings keep the reader guessing. McKenzie once again delivers the thriller goods
پیچ و خم ها و تعداد زیادی شاه ماهی قرمز باعث می شود خواننده حدس بزند. مک کنزی بار دیگر کتابی هیجان انگیز را تحویل می دهد
Publishers Weekly Publishers Weekly

I’ll Never Tell is an engrossing and complex story of psychological suspense told with McKenzie’s trademark deftness and surety
من هرگز نخواهم گفت یک داستان جذاب و پیچیده از تعلیق روانشناختی است که با مهارت و ضمانت مارک تجاری مک کنزی گفته شده است.
Authorlink

If you’re always up for a good murder mystery, reach for I’ll Never Tell
اگر همیشه به دنبال یک راز خوب قتل هستید ، به دنبال این کتاب بروید
Good Housekeeping

قسمت هایی از کتاب من هرگز نخواهم گفت (لذت متن)
رایان هرگز در زندگی اش آن قدر دیوانه و وحشت زده نشده بود. نیمی دیوانگی و نیمی وحشت. الاکلنگ عجیبی از احساسات در وجودش شکل گرفته بود. در حالت عادی وقتی عصبانی می شد، نمی توانست بی حرکت بنشیند. ساعت ها در خانه و حیاط راه می رفت و اگر ماجرای فوق العاده بدی رخ می داد، کیلومترها در خیابان قدم می زد. کری این مسئله را درک کرده بود و ترجیح می داد به جای این که همسرش دیوار را با مشت سوراخ کند، آن قدر راه برود تا کفشش پاره شود. اما این خشم تازه، این خشم توام با ترس، او را زمین گیر کرده بود. حالا چه کاری باید انجام می داد؟ چطور می توانست مسئله را حل و فصل کند؟ پدرش چه فکری کرده بود؟ مسلما داشت او را تنبیه می کرد اما برای چه؟ برای تمام مشکلاتی که در خانواده به بار آورده بود؟ علی رغم آنچه پدرش در آن نامه وحشتناک نوشته بود، هنوز نمی توانست این قضیه را باور کند. آیا حق نداشت شانسی برای دفاع از خود داشته باشد؟ اگر پدرش درباره این سوء ظن با او صحبت کرده بود، حالا می توانست خیلی بهتر از بیست سالگی اش، زمانی که آن اتفاق رخ داد، همه چیز را توضیح دهد. اما حالا به جای او باید خواهرانش را متقاعد می کرد -یک عده آدم با منافع شخصی که دلیلی نداشتند به نفع او حکم بدهند.