کتاب تابستانی که همه چیز را بر باد داد

The Summer that Melted Everything
کد کتاب : 31266
مترجم :
شابک : 978-6004613170
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب اول گودریدز

معرفی کتاب تابستانی که همه چیز را بر باد داد اثر تیفانی مک دانیل

کتاب «تابستانی که همه چیز را بر باد داد» رمانی نوشته ی «تیفانی مک دانیل» است که اولین بار در سال 2016 چاپ شد. اکنون تابستان سال 1984 است و موج گرما، شهری کوچک در اوهایو را درمی نوردد. به شکلی کاملا ناگهانی و غیرمنتظره، پسری به نام «سل» از راه می رسد. او ادعا می کند که شیطان است و داستان ها و خاطراتی در مورد جهنم و «سقوطش» را با راوی داستان یعنی «فیلدینگ بلیس» در میان می گذارد. اطرافیان او از این حرف ها معذب و شوکه می شوند، البته به جز خانواده ی «بلیس» که فکر می کنند او از خانه فرار کرده و به همین خاطر، بلافاصله او را به خانه ی خودشان می برند. خبر حضور «سل» پخش می شود و هم دما و هم تنش افزایش می یابد. وقتی حوادثی شروع به رقم خوردن می کند، مردم شهر به شکل قابل پیش بینی، «سل» را مقصر می دانند. اما زندگی در این شهر کوچک، چیزی نیست که به نظر می رسد.

کتاب تابستانی که همه چیز را بر باد داد

تیفانی مک دانیل
«تیفانی مک دانیل»، رمان نویس، شاعر و تصویرگری آمریکایی است که در اوهایو به دنیا آمد و بزرگ شد. او نویسنده ی دو کتاب موفق «تابستانی که همه چیز را بر باد داد» و «بتی» است.
نکوداشت های کتاب تابستانی که همه چیز را بر باد داد
A breathtaking literary debut novel.
یک رمان نخست ادبی نفسگیر.
Barnes & Noble

Inventive and provocative.
خلاقانه و احساس برانگیز.
Bookreporter

An ambitious novel.
رمانی بلندپروازانه.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب تابستانی که همه چیز را بر باد داد (لذت متن)
شیطان بودن، او را مهم کرده بود. باعث شده بود دیده شود. و آیا این بزرگترین تراژدی ممکن نیست؟ وقتی یک پسربچه باید خود شیطان باشد تا مهم در نظر گرفته شود؟

در تاریکی می توانی هر چه را که می خواهی، تصور کنی.

هیچکس هیچ وقت نگفت باید برای منفور بودن آماده شوی. باید برای داد و بیدادها و عصبانیت ها آماده شوی. باید بتوانی از گناهکار بودن جان به در ببری، حتی وقتی بیگناه هستی.