کتاب علم نفوذ

The Science of Influence
برای رسیدن به عظمت،چگونه الهام بخش خود و دیگران باشیم
کد کتاب : 31324
مترجم :
شابک : 978-6001183515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

علم تاثیر گذار بودن
The Science of Influence
(الهام بخشی به خود و دیگران برای کسب بهترین ها)
کد کتاب : 15449
مترجم :
شابک : 978-6008913368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب علم تاثیر گذار بودن اثر برایان تریسی

"علم تاثیر گذار بودن" یا "الهام بخشی به خود و دیگران برای کسب بهترین ها" کتابی است به قلم "برایان تریسی" که یک مهارت حیاتی را به خوانندگان آموزش می دهد. این مهارت حیاتی که هر انسانی باید به آن دست پیدا کند، "علم تاثیر گذار بودن" است. بدون آن روابط انسانی در بهترین حالت بی اثر و در بدترین حالت فاجعه بار هستند.
چه در حال انتقال ایده های کسب و کارتان به یک سرمایه گذار، چه تشویق فرزندانتان برای پذیرفتن ارزش های اخلاقی خود و یا تلاش برای رهایی از اعیاد به وب گردی های بی پایان، اگر "علم تاثیر گذار بودن"را بلد نباشید، نه می توانید خودتان را متقاعد کنید و نه دیگران را.
"برایان تریسی" معتقد است که ذهن انسان همچون یک قفل تیتانیومی است. اگر مهارت ارتباطی شما ضعیف باشد، مثلا بی وقفه صحبت کنید، با توجه گوش ندهید یا حین مکالمه فشار بیش از حدی اعمال کنید، مثل این است که مرتب رمزهای اشتباهی را وارد این قفل می کنید. اما اگر به "علم تاثیر گذار بودن" که یک مهارت کلیدی است واقف باشید، مثل دانستن رمز دقیق این قفل و دسترسی به آگاهی خود یا انسانی دیگر است.
"برایان تریسی" در کتاب "علم تاثیر گذار بودن"، رمز دقیق این قفل محافظت شده را در اختیار شما قرار می دهد. او "علم تاثیر گذار بودن" را به شما می آموزد که در نتیجه ی آن، شما را قادر به دستیابی به پیامدهای شگفت انگیزی می نماید. پیامدهایی نظیر روابط شادتر، فروش بیشتر، شراکت های سودمندتر و توانایی تقویت شده ی پایبندی به تعهداتی که برای شما حائز اهمیت می باشند.

کتاب علم تاثیر گذار بودن

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
دسته بندی های کتاب علم تاثیر گذار بودن
قسمت هایی از کتاب علم تاثیر گذار بودن (لذت متن)
این روزها شاهد تبلیغات جالبی هستیم که یکی از معروف ترین شان انتشار آخرین نسخه گوشی آیفون است. آنها تمام ویژگی های خاصش را برمی شمارند و اعلام می کنند که گوشی را از ساعت هشت صبح روز یکشنبه به بازار عرضه خواهد شد. مردم هم که چیز زیادی نمی دانند در خیابان می خوابند؛ گاهی تعدادشان صد یا دویست یا سیصد نفر است. آن ها حتی افرادی را استخدام می کنند تا جای شان را در صف نگه دارند. افرادی که به ازای دریافت پنج دلار در صف می مانند. آنها جای تان را نگه می دارند و در این بین شما می توانید حمام بروید، چیزی بخورید یا لباس های تان را عوض کنید و خیال تان راحت است که کسی در آن صف از شما جلو نمی زند. تنها دلیلش این است که آنها خیلی مشتاق دریافت آن محصول هستند؛ خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.