کتاب امام خمینی ، تنها گزینه

Imam Khomeini
شیعه و سنی غوغای ساختگی
کد کتاب : 31332
مترجم :
شابک : 978-9644233395
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1384
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب امام خمینی ، تنها گزینه اثر فتحی شقاقی

کتاب «امام خمینی ، تنها گزینه» نوشته «فتحی شقاقی» توسط نشر اطلاعات منتشر شده است.

1) امام خمینی، تنها گزینه: در این اثر به اجمال درباره تاریخ معاصر ایران و اندیشه تشیع بحث هایی مطرح می شود که برای خواننده عرب و بویژه نسل جوان مسلمان آن، آگاهی از آنها، اهمیت خاصی دارد... و پس از مقدماتی از تاریخ ایران و چگونگی سلطه و نفوذ استعمار و ایادی آن، سرانجام مولف شهید در جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیده است که راه حل اسلامی و آلترناتیو واقعی در قبال دشمن مشترک مسلمانان، امام خمینی و روش مردم گرای ایشان است.
2) شیعه و سنی، غوغای ساختگی: در این رساله، شهید شقاقی از توطئه و برنامه دشمنان اسلام و غرب و عده ای از جاهلان برای ایجاد تفرقه و فاصله و اختلاف بین شیعه و سنی و فعالیتهای تبلیغاتی گسترده آنان در این خصوص، سخن می گوید.
3) مرکزیت مسئله فلسطین: مسئله فلسطین یکی از اصلی ترین مسائل جهان اسلام، بلکه مهمترین مسئله دنیای اسلام است. شهید شقاقی در رساله سوم به این موضوع و اهمیت آن برای مسلمانان پرداخته است.
مطالعه این کتاب، نوع اندیشه رهبری سازمان جهاد اسلامی را درباره ایران، شیعه و سنی و مسئله فلسطین بخوبی نشان می دهد..

کتاب امام خمینی ، تنها گزینه

فتحی شقاقی
فتحی شقاقی (زاده ۱۹۵۱، درگذشته ۱۹۹۵)، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین. وی در سال ۱۹۹۵ در یک عملیات نظامی که توسط موساد سازماندهی شده بود، کشته شد.در سال ۱۹۵۱ در شهر غزه به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته ریاضیات در دانشگاه ییرزیت انجام داد و پس از آن رشته پزشکی را در مصر به پایان رساند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران او کتاب مشهور خود را به نام «خمینی راه حل و آلترناتیو اسلامی» نوشت.در سال ۱۹۸۱ از مصر به فلسطین بازگشت. در سال ۱۹۸۳ به مدت ۱۱ ماه در غزه زندانی شد و در سال ۱۹۸۶ نیز یک...
دسته بندی های کتاب امام خمینی ، تنها گزینه