سلام و درود این چاپ که مال نشر نگارستان کتابه ، تصویر داره ؟ یا انتشارات دیگه رو دوستان پیشنهاد میکنید برای کیفیت چاپ و تصویر؟
درود. کیفیت چاپ و صحافی نگارستان کتاب بسیار خوبه و پایان کتاب هم دهها صفحه تصویر رنگی با کاغذ گلاسه داره؛ فقط متاسفانه کیفیت تصاویر پایینه.
درود! سه کتاب از جمله منشاء انواع چارلز داروین، ساعتساز نابینای ریچارد داوکینز (انتشارات مازیار) و انسان خردمند یووال نوح هراری در گام اول توصیه میشود که خوانده شود.
دوستان وسط بحثهای حاشیهای بفرمایین عنوان کتاب نباید خواستگاه گونهها باشه؟
بله خاستگاه گونهها برابرِ فارسی آن است.
انتشارات بسیارخوبی دایر کردین،کتابهای خوب.ارسال سریع،پیشنهاد میکنم برای قیمت پایینتر ازکاغذ ارزانتری استفاده شود طوری که به کیفیت لطمه نزند
رژیم صهیونیستی با این کتاب چهها که با انسانها نکرد. 😐😐😐
جهالتت زندگیمو تحت تاثیر قرار میده دوست عزیز.
این ادعا (که صهیونیستها یا یهودیان نظریه تکامل داروین را دستکاری یا ابداع کردهاند تا غیر یهودیان را "حیوان" جلوه دهند و زمینه نابودیشان را فراهم کنند) عمدتاً از یک مغلطه توطئهآمیز (Conspiracy Theory Fallacy) استفاده میکند، که یکی از رایجترین تکنیکهای انکار علم است. مغلطه اصلی: توطئهآمیز (Conspiracy Theory) این مغلطه شامل ادعای وجود یک توطئه مخفی توسط گروه قدرتمند (اینجا "صهیونیستها" یا یهودیان) برای کنترل، فریب یا آسیب به دیگران است، بدون ارائه شواهد معتبر. در اینجا، نظریه تکامل (که بر پایه شواهد علمی انبوه از ژنتیک، فسیلها، زیستجغرافیا و غیره بنا شده) را به یک "دسیسه" نسبت میدهد تا اعتبار علمی آن را زیر سؤال ببرد. این ادعا اغلب با ضدیت یهودی (antisemitism) آمیخته است، مانند ادعاهای مشابهی که نظریه تکامل را به خانواده روتشیلد (یهودی) نسبت میدهند تا بگویند داروین "اجیر" شده بود (مثل اظهارات Lara Logan در ۲۰۲۲ که محکوم شد). هدف: به جای مقابله با شواهد علمی، انگیزههای شوم به دانشمندان یا حامیان نسبت میدهد (مثل "میخواهند غیر یهودیان را حیوان بدانند و نابود کنند"). مغلطههای مکمل رایج در چنین انکارهایی: مسموم کردن چاه (Poisoning the Well): حمله به منبع یا انگیزه (اینجا "صهیونیستها") برای بیاعتبار کردن کل نظریه، بدون بررسی محتوای علمی آن. مرد پوشالی (Strawman): تحریف نظریه تکامل به چیزی نژادپرستانه یا توطئهوار، در حالی که نظریه داروین درباره نیای مشترک همه انسانها است و هیچ تمایز نژادی یا توجیه نابودی ندارد (برعکس، سوءاستفادههای تاریخی مثل "داروینیسم اجتماعی" توسط دیگران بوده، نه خود داروین). انکار پیامدی (Implicatory Denial): "اگر تکامل درست باشد، پس انسانها حیوان هستند و اخلاق/دین بیمعنی میشود، اما من این پیامد را نمیپذیرم، پس تکامل غلط است." اینجا با افزودن توطئه یهودی، این انکار را تقویت میکنند. این رویکردها بخشی از تکنیکهای کلی انکار علم (مانند FLICC: Fake experts, Logical fallacies, Impossible expectations, Cherry picking, Conspiracy theories) هستند. نظریه تکامل با اجماع ۹۹٪ زیستشناسان جهان پشتیبانی میشود و هیچ ارتباط تاریخی یا علمی با چنین توطئهای ندارد. این ادعاها بیشتر ریشه در پروپاگاندای ضد یهودی دارند تا نقد علمی واقعی.
اثبات تحریفات مقدس با این فرضیات باطل سرانجامی نخواهد داشت.
قطعا نابودی فرزندان انسان با این کتاب محقق میشود. با توجیهات آیت کتآب و استناد به این فرضیات چیزی جز نابودی بشر را به دنبال نخواهد داشت . ثبت : 1403. 7. 11
این کتاب سیستم طبیعی دنیا را بر هم زده است.
تحریفات تورات با این کتآب در حال توجیه و پیاده سازی در سطح دنیا است .... .
این کتاب تمام سیستم طبیعت را بر هم زده است ؛ مثل توجیه شبه علمی مسائل جنسی. فقط متاسفم که صهیونیست علم رو چندش و آلوده به تحریفات تورات کردند.
اثبات منشاء جنتیلها با نظریه و فرضیات داروین.
اثبات منشاء جنتیلها با نظریه و فرضیات داروین.
منشاء انواع = منشاء جنتیل ها
این کتاب سعی در اثبات جنتیلها دارد و این امر در سطح دنیا در حال وقوع است.
این کتاب قبلاً با چاپ انتشارات نگارستان کتاب انجام میشد که با کاغذ سفید و مرغوب بود الان چاپ جدید رو نشر نگاه با اون کاغذهای کاهی نامرغوبش به عهده گرفته . فونت و صفحه آرایی هم هیچ تغییری نداشته و خیلی قدیمیه اونم با قیمت فضایی ۸۲۵ هزار تومن . قبلاً از کتابخانه امانت گرفته بودم و الان ناچارا مجبور به خرید شدم چون یک کتاب مرجع هست و دائم باید بهش رجوع بشه
میگم وام برای کتاب نمیدن کتاب بگیریم؟! 😭😑😐 آخه ما هم آدمیم
اصلا ارزش نداره. یک سری فرض و گمان برای اثبات تحریفات مقدس.
قشنگ معلومه کامنتا رو خودتون میزارید چون کامنت من براتون منفی بود پاک کردین هم چاپش بده هم ترمجش.
این وصلهها به ایران کتاب عزیز نمیچسبه. اینجا دموکراسی حاکمه کامنت شما هم موجوده و پاک نشده
البته که کامنتها گزینش میشن
والا اینجا تنها سایتی هست که دیدیم انواع انتقادات در کامنتها به کار رفت و توسط مدیر سایت تایید شد. حقا بالاترین حد دموکراسی در تایید کامنتها برقرار بود
ترجمه بد
نوشته این کتاب برای افراد غیر متخصص نوشته شده من خریدم ولی به نظرم خیلی قابل فهم نیست حالا نمیدونم ترجمه ش بده یا چی یه جاهاییش خوبه ولی بیشتر قسمتاش سخته فهمیدنش من که پشیمونم از خریدنش
ترجمه دکتر فرهیخته خوب و قابل قبوله . پیشنهاد میکنم این کتاب رو همراه با ویدیوهای مربوط به فرگشت و انتخاب طبیعی بخونید اینطوری درکش چند برابر میشه
چاپ عالی و ترجمه خوب