کتاب استخوان قاپ

The Bone Snatcher
کد کتاب : 31437
مترجم :
شابک : 978-6008203544
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 325
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب استخوان قاپ اثر شارلوت سالتر

قتل، جنون و هیولاهای دریایی همگی در این رمان هولناک در هم آمیخته اند تا رمانی باب میل دوستداران نیل گیمن، لمونی اسنیکت و تیم برتون فراهم آورند.
سوفی سیکاو یک قصه گوست. داستان هایی از دنیایی بدون جنون می گوید. دنیایی که پدر و مادرش او را به عنوان پیشخدمتی نفروخته بودند تا خرج تعطیلات احمقانه شان را در بیاورند. دنیایی که در آن سوفی درون عمارتی رو به ویرانی و پر از آدم های مرموز گیر نیفتاده بود و هیولاهای دریایی ترسناک دوره اش نکرده بودند.
عمارت هم داستان های زیادی دارد: از دستگاه های عجیب و غریب گرفته تا مخترعی ترسناک که تمام آن ها را ساخته است. داستانی درباره ی مرگ مرموز مخترع و داستانی درباره ی جعبه ی هیولا، جعبه ای رازآلود که در خانه پنهان شده و شاید تنها کلید فرار از آن مکان وحشتناک و برگشتن دوباره ی سوفی پیش خانواده اش باشد.
اما همه می خواهند سوفی جعبه ی هیولا را به دست آورد و سوفی هرچه به پیدا کردنش نزدیک تر می شود، از رازهایی کهنه پرده برمی دارد و از حمله هایی خطرناک جان سالم به در می برد. سوفی اگر بخواهد از این جزیره ی پرمصیبت فرار کند، باید هوش و توان و ذات شکست ناپذیرش را به کار بگیرد... و قصه بگوید!

کتاب استخوان قاپ

شارلوت سالتر
شارلوت سالتر (Charlotte Salter) در انگلیس زندگی می کند و دارای مدرک کارشناسی ارشد در نویسندگی است. The Bone Snatcheris اولین کتاب اوست. شارلوت مانند شخصیت اصلی خود دوست دارد داستان بگوید و دنیاهای تاریک و تخیلی ایجاد کند.