کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر

tips for having a great relationship ‬‬ 124
کد کتاب : 31461
مترجم :
شابک : 978-6001181627
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر اثر لوری وایز

کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» با در نظر داشتن رابطه‌ی میان زوج‌ها صدوبیست و چهار نکته‌ی کارساز و عملی را ارائه کرده است تا افراد بامطالعه‌ی آن‌ها بتوانند شرایط دشوار خود را پایان دهند. این کتاب با نثری روان و ساده برای تمام افراد به نگارش درآمده است تا همه بتوانند از داشتن رابطه‌ای شاد لذت ببرند. «لوری وایی» Laurie Weiss هرکدام از این صدوبیست و چهار نکته را طی یک پاراگراف توضیح داده است به همین دلیل این کتاب جزو کتاب‌های سهل و خوش‌خوان است و می‌توان بارها آن را در دست گرفت. این نویسنده از همان ابتدا کتاب خواننده را با واقعیت همیشگی روبه‌رو می‌کند، او بر این باور است که باید انتظار تفاوت را از فرد روبه‌رویمان داشته باشیم و سعی بر تغییر او نداشته باشیم. این نویسنده در نگارش این اثر از منابع علمی و سخنان روان‌شناسان و زوج درمانگرها استفاده کرده و در برخی از قسمت‌های کتاب نقاشی‌های فانتزی و سرگرم‌کننده‌ای به‌جا گذاشته است تا این کتاب برای شما خسته‌کننده نباشد.

کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» مناسب زوج‌ها و پدر و مادرهای است که در تلاش برای بهبود روابطشان هستند. اگر شما ابتدای رابطه‌تان هستید این کتاب برای شما واجب است و می‌توانید با همسر و دوستتان آن را هم‌زمان مطالعه کنید و درباره‌ی هرکدام از نکته‌های آن بحث و گفت‌وگو کنید زیرا در این صورت می‌توانید به لایه‌های عمیق‌تر شخصیت آن فرد برسید.

کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر

لوری وایز
دکتر لوری وايز (متولد 1939) دارای سابقه ای چند وجهی به عنوان روان درمانگر شناخته شده در سطح بین الملل، مربی اجرایی و زندگی، مشاور ازدواج، کارشناس ارتباطات، مربی متخصصان، سخنران ، مادربزرگ و نویسنده 7 کتاب است.
دسته بندی های کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر
قسمت هایی از کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر (لذت متن)
اهداف مالی مشترک به وجود آورید. هر دو طرف مطمئن شوید که روی اولویت ها بحث کرده اید و به توافق رسیده اید. اگر یکی از شما فکر می کند پولی که پس انداز کرده اید برای رفتن به یک تعطیلات فوق العاده است و دیگری انتظار دارد از آن پول جهت سرمایه گذاری در یک موقعیت استثنایی استفاده کند، باید بگویم که با مشکل روبه رو شده اید. کمتر ازآنچه درمی آورید خرج کنید. از باقی مانده ی پول برای پس انداز استفاده کنید. آسودگی و رهایی از اضطراب های وابسته به پول، به شما نیرو می دهد تا در زندگی تان به چیزهایی بپردازید که واقعا مهم هستند. اگر موقعیت مالی تان پیچیده است، خصوصا اگر یکی از شما دارای منابع مالی بیشتری از دیگری است، یا اگر می خواهید خانواده ی مرکبی ایجاد کنید، با یک مشاور مالی مشاوره کنید. مشورت حرفه ای می تواند در حل نگرانی های مالی، به شما کمک کند. از تلافی کردن های مالی بپرهیزید. اگر همسر شما به گونه ای پول خرج می کند که شما را ناراحت می سازد، به جای بیرون رفتن و خرج کردن پول برای تلافی کردن، در مورد مشکل با او بحث و گفتگو کنید.

به محض اینکه به وجود مشکلات پی بردید، آنان را مطرح کرده پیرامونشان گفتگو کنید. تظاهر نکنید که همه چیز خوب و روبه راه است وقتی که واقعا چنین نیست. رنجش ها و ناراحتی هایی که در طول زمان از این طریق شکل می گیرند، نسبت به خود اصل مشکل سخت تر حل وفصل می شوند.