کتاب تاریخ مقدس

The Sacred History
(فرشتگان و عارفان و هوش برتر چگونه جهان ما را ساختند)
کد کتاب : 31560
مترجم :
شابک : 978-6001761935
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ مقدس اثر مارک بوث

"تاریخ مقدس" یا "فرشتگان و عارفان و هوش برتر چگونه جهان ما را ساختند" اثری است از "مارک بوث" که مجموعه ای از داستان ها و تصاویر و به عبارتی همه چیز در مورد شگفتی های قلمرو معنوی را به شما نشان داده و شما را در سفری فریبنده از افسانه های بزرگ تمدن باستان تا کشف های حیرت انگیز دوران مدرن همراهی می کند.
"تاریخ مقدس" از "مارک بوث" داستان حماسی تعامل انسان با فرشتگان و سایر اشکال هوش برتر است که از آغاز خلقت تا وقوع ماجراهای ماورالطبیعه در دنیای مدرن پیش می رود.
آنچه در "تاریخ مقدس" پدیدار می شود ، تاریخ متناوبی از مردان و زنان بزرگ است که توسط فرشتگان یا شیاطین هدایت می شوند و ارتباط بین عرفای امروزی و همتایان باستانی آنها در این اثر روایت می شود. این قصه ی تاریخی جادوکننده، شخصیت های بزرگی - مانند کریشنا ، موسی (ع) ، بودا ، الیاس (ع) ، مریم (س) و عیسی (ع) و محمد (ص) - و داستان هایی از آداب و سنن آفریقا ، بومیان آمریکا و سلتیک را گرد هم آورده است.
در "تاریخ مقدس" از "مارک بوث" مجموعه ای شگفت انگیز از ارتباطات عرفانی وجود دارد که نه تنها خاستگاه های شگفت انگیز طالع بینی و طب، بلکه جنبش های مهم ادبی و هنری ، جنبه هایی از علم و دین و طیف گسترده ای از ارجاعات فرهنگی را که در سینمای مدرن، موسیقی و ادبیات استفاده می شود، در بر گرفته است.
این کتاب از داستان های واقعی تشکیل شده است ، و در عین حال کتابی در مورد داستان ها است. این نشان می دهد که قصه ها چگونه می توانند چیزهایی را درباره ساختار عمیق تجربیات بشری که گاهی فراموش می شوند ، به ما بگویند ، الگوهای مرموز و عرفانی را آشکار کنند و به ما کمک کنند تا عملکرد ماورالطبیعه را در زندگی خود ببینیم.

کتاب تاریخ مقدس

مارک بوث
من در کمبریج ، انگلیس بزرگ شدم و در مدرسه ایپسویچ و کالج اوریل، آکسفورد تحصیل کردم و در آنجا فلسفه و الهیات را خواندم. بعد از دانشگاه چندین سال مشغول رانندگی، و آموزش انگلیسی در ایتالیا شدم. در سال 1993 به لندن نقل مکان کردم و در Waterstones کار کردم ، فروشگاه های زنجیره ای کتاب که سپس توسط تیم Waterstone راه اندازی شد. من واحد انتشارات را بنیان نهادم، لیستی را تحت عنوان Firethorn Press اجرا کردم، که از جمله چندین عنوان مذهبی و فلسفی، از جمله عهد زنده، نوشته های اساسی مسیحیت از زمان کتاب مقدس...
نکوداشت های کتاب تاریخ مقدس
a remarkable feat of repositioning ancient knowledge in such a way that we see truth through yet another lens
شاهکار برجسته ای با تغییر جایگاه دانش باستان به گونه ای که حقیقت را از دریچه دیگری ببینیم.
Caroline Myss

Mark Booth is the C.S. Lewis of our time.
مارک بوث سی. اس. لوئیس زمان ما است.
Graham Hancock

A new bible for the New Age, weaving mystical traditions from East and West, astrology, alchemy and angels into one amazing, life-enhancing story.
کتاب مقدسی جدید برای عصر جدید ، اثری که سنت های عرفانی از شرق و غرب ، طالع بینی ، کیمیاگری و فرشتگان در یک داستان شگفت انگیز در هم می بافد ، داستانی که کیفیت زندگی را بالا می برد.
Gyles Brandreth

قسمت هایی از کتاب تاریخ مقدس (لذت متن)
وقتی شیطان در بیابان عیسی را وسوسه کرد، او با جادوی انکار کننده اش او را پس زد، چون جادو در ارواح کهتر موثر است. عیسی با فرشتگان سروکار داشت. چنان که دیده ایم، فرشتگان در لحظات مهم تاریخی ظاهر شدند، بدان گونه که در عهد عتیق آمده است، اما در زمان عیسی آنها از سایه ها برآمدند. عهد جدید از فرشته های بسیاری سخن می گوید: به زکریا اعلام می کند که همسرش صاحب پسری خواهد شد، به مریم نیز اعلام می کند، به یوسف می گوید که با مریم مقدس ازدواج کند، زایش عیسی را به شبانان اعلام می کند، یوسف می گوید که همسر و پسرش را بگیرد و به مصر بگریزد، خدمت کند عیسی را پس از وسوسه اش در بیابان، با عیسی در بوستان جتسمانی بپیوندد، عیسی را در صلیب قوت بخشد، سنگ را از مقبره عیسی کنار زند و بر مریم مجدلیه و مریدان ظاهر می شود و درباره رستاخیز با آنان سخن می گوید. بعد فرشتگان به فیلیپ دستور می دهند به جنوب حبشه برود و به یوز باشی کورنلیوس دستور می دهد پطرس را دستگیر کند. فرشته ای شبانه بر پولس ظاهر می شود و از او می خواهد که انجیل را به اروپا ببرد.