کتاب سال های کملات 1

Quests for Glory
در جستجوی افتخار
کد کتاب : 31730
مترجم :
شابک : 978-6009871568
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 377
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

سال های کملات 2
Quests for Glory
در جستجوی افتخار
کد کتاب : 31731
مترجم :
شابک : 978-6009871575
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 412
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سال های کملات 1 اثر سومان چینانی

به دنبال هر پایانی ، آغاز جدیدی می آید. در اولین کتاب از مجموعه ی سال های کملات. ادامه ای بر مجموعه ی مدرسه ی افسانه ای. مجموعه ی موفق و پرفروش نیویورک تایمز.
اگر خوب و بد نتوانند راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند ، هیچ یک از دو طرف زنده نمی مانند ...
به سوفی ، آگاتا ، تدروس و دیگر دانش آموزان بپیوندید زیرا آنها دوره جدیدی را در جنگلهای بی پایان - سالهای کملات - آغاز می کنند ، جایی که اورس و نورس باید فراتر از مرزهای مدرسه حرکت کنند و به بزرگترین و جسورانه ترین ماجراجویی های زندگی خود بروند.
دانش آموزان مدرسه ی خوب ها و بدها فکر کردند که پس از پیروزی بر استاد بدخواه مدرسه ، دیگر چیزی نیست که آرامششان را بهم بزند. در حال حاضر ، دانش آموزان برای جست و جوی افتخار در سال چهارم مدرسه ی خود ، با موانع خطرناک و غیرقابل پیش بینی ای روبرو خواهند شد. و ریسک زیاد است: موفقیت باعث می شود تا ابد آنها را بپرستند و شکست به این معنا است که باید برای همیشه در تنهایی خود باقی بمانند.
آگاتا و تدروس در جست و جوی افتخار های خود در تلاشند تا کملان را به عنوان ملکه و پادشاه به شکوه قبلی خود بازگردانند. دین سوفی برای بدست آوردن افتخار خود به دنبال شکل دادن شیطان در تصویر خودش است. اما به زودی همه یآنها احساس می کنند که در حال انزوا و تنهایی بیشتری هستند. هنگامی که تلاش های همکلاسی هایشان به هرج و مرج منتج می شود ، کسی برای نجات آنها باید کاری کند.

کتاب سال های کملات 1


ویژگی های کتاب سال های کملات 1

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2017

سومان چینانی
سومان چینانی نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که بیشتر به خاطر نوشتن مجموعه کتاب کودکان "مدرسه برای خوب و شر" مشهور است. او در دانشگاه هاروارد شرکت کرد و در آنجا فارغ التحصیل summa cum laude با مدرک ادبیات انگلیسی و آمریکایی شد. پس از فارغ التحصیلی، او به دانشگاه کلمبیا رفت و در آنجا در برنامه فیلم MFA آنها شرکت کرد.اولین رمان سومان ، «مدرسه خوب و بد» که در لیست پرفروش ترین لیست نیویورک تایمز منتشر شد، در 6 قاره به 28 زبان ترجمه شده است و به زودی فیلمی از Universal Pictures خواهد بو...