کتاب ماجرای سیب قرمز

Sib-e Ghermez
یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی
کد کتاب : 31923
شابک : 978-9640223765
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجرای سیب قرمز اثر کلر ژوبرت

من خیلی هیجان زده هستم که در مورد این مجموعه داستان فوق العاده صحبت کنم! داستان های این مجموعه تخیلی است و تلاش می کند یکی از مفاهیم قرآنی را به صورت ملموس تری برای کودکان به تصویر بکشد. عناوین این مجموعه هشت جلدی شامل «تازه چه خبر»، «ماجریه سیب قورمز»، «ماجرای سیب سرخ»، «کیک امانتی»، «مسابقه کوفته پزی» «که این طور»، «شلوپی»، «راز پاپاپا» و «آش آشتی کنان» است. ژوبرت در هر یک از داستان ها تلاش کرده است تا یک مفهوم قرآنی را به کودکان بیاموزد. در پایان هر داستان، کودک برای درک نکته کلیدی آن آماده می شود و در نهایت با یک آیه قرآنی مرتبط با داستان آشنا می شود و آن را در آغوش می گیرد.
کلر ژوبرت، که در سال 1961 در یک خانواده مسیحی در پاریس به دنیا آمد، به اشتراک بگذارم. او در نوزده سالگی به معارف اسلامی علاقه مند شد و به اسلام گروید. ژوبرت با علاقه ای که به آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان دارد، این مجموعه شگفت انگیز را ساخته است که خوانندگان خردسال را مجذوب خود می کند و درس های ارزشمندی را به شیوه ای هیجان انگیز و جذاب به آنها می آموزد. هر داستان به زیبایی به تصویر کشیده شده است و آن را برای کودکان جذاب تر و قابل دسترس تر می کند. تلفیق قصه گویی و آموزه های قرآنی واقعا بی نظیر است و فرصت فوق العاده ای را برای یادگیری و رشد معنوی کودکان فراهم می کند.

این مجموعه داستان را به والدین، معلمان و هرکسی که می خواهد کودکان را با مفاهیم قرآنی به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب آشنا کند، به شدت توصیه می کنم. داستان‌ها نه تنها سرگرم‌کننده هستند، بلکه آموزش می‌دهند و به کودکان اجازه می‌دهند تا با ایمان خود به روشی معنادار ارتباط برقرار کنند. بنابراین، بیایید به این داستان های تخیلی شیرجه بزنیم و با خوانندگان جوان خود سفری اکتشافی و روشنگری را آغاز کنیم!

کتاب ماجرای سیب قرمز

کلر ژوبرت
کلر ژوبرت (Claire Jobert) نویسنده و تصویرگر، در ماه مه 1961 در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است.او خودش داستان هایش را تصویر می کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می توانید به راحتی مشغله های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.