کتاب قوانین سادگی

The Laws of Simplicity
طراحی، فناوری، کسب و کار و زندگی
کد کتاب : 31990
مترجم :
شابک : 978-6006654102
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب قوانین سادگی اثر جان مائدا

کتاب « قوانین سادگی» نوشته جان مائدا توسط کتاب وارش منتشر شده است.
در نهایت، ما یاد می گیریم که سادگی برابر با عقل سلیم است. ما علیه فناوری بسیار پیچیده، پخش‌کننده‌های DVD با منوهای بیش از حد، و نرم‌افزار همراه با کتابچه‌های راهنمای «مرا بخوانید» ۷۵ مگابایتی شورش می‌کنیم. کتاب قوانین سادگی ، سادگی را برجسته کرده است. اما گاهی اوقات خود را گرفتار پارادوکس سادگی می‌یابیم: ما چیزی می‌خواهیم که استفاده از آن ساده و آسان باشد، اما همچنین همه کارهای پیچیده‌ای را که ممکن است بخواهیم انجام دهد، انجام می‌دهد. در قوانین سادگی، جان مائدا ده قانون را برای ایجاد تعادل بین سادگی و پیچیدگی در کسب و کار، فناوری و طراحی ارائه می دهد - دستورالعمل هایی برای نیاز کمتر و در واقع به دست آوردن سود بیشتر.
اولین قانون سادگی مائدا کاهش است. لزوما افزودن ویژگی‌های فناوری فقط به این دلیل که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم، سودمند نیست.

کتاب قوانین سادگی

جان مائدا
جان مائدا (متولد 1966) یک مدیر، طراح، تکنسین آمریکایی است. کارهای وی موضوعاتی را در هم آمیخته است که تجارت، طراحی و فناوری با هم ادغام می شوند و فضایی را برای "تکنسین اومانیست" ایجاد می کنند. او مدیر ارشد تجربه EVP در Publicis Sapient است که در آنجا با پل زدن استراتژی تجارت و مهندسی در مقیاس با طراحی محاسباتی به شرکت های مستقر در تبدیل دیجیتال کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب قوانین سادگی (لذت متن)
بازار مملو از شعارهایی برای سادگی است. City Bank دارای کارت اعتباری با شعار سادگی Simplicity است. شرکت فورد نیز کارت قیمت گذاری ساده دارد و لکس مارک Lexmark نیز متعهد است که تجربیات مصرف کنندگان را ساده کند. درخواست های گسترده ساده سازی، روندی اجتناب ناپذیر ایجاد کرده است. در ساختار تجارت فناوری در فروش، هر چیز مشابهی که جدید و پیشرفته شده باشد، به معنای آن است که ساده تر شده است. در جهان متصوری که در آن شرکت های نرم افزاری سالیانه با ساده کردن ده درصد از ویژگی های و افزایش ده درصد قیمت، به عنوان هزینه ساده سازی فعالیت می کنند. برای مشتریانی که چیز کمتری به دست می آورند ولی پول بیشتری می پردازند، ظاهرا اصول اقتصادی در تناقض است. از کودکی بخواهید که کلوچه اش را با شما نصف کند. کودک کدام نصفه را می خواهد؟