کتاب اصول و فروع دین از زبان امیر کلام

Principles and Practices of the Religion
کد کتاب : 32039
شابک : 978-9641523550
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول و فروع دین از زبان امیر کلام اثر سیدکاظم ارفع

کتاب اصول و فروع دین از زبان امیر کلام نوشته سید کاظم ارفع بوده و در بخش های خداشناسی، عدالت الهی، امامت، معاد و فروع دین به رشته تحریر درآمده است.
در بخشی از این کتاب آمده است: همه می دانیم که ضروریست هر مسلمان درباره عقاید و احکام دین خود بی تفاوت نباشد و به تحقیق و تفحص تحت هر عنوان بپردازد.
اغلب کسانی که در اصول عقاید و فروع دین لغزیده اند همان افرادی بودند که چیزی درمورد این امور مهم اسلامی برایشان گفته نشده و خود نیز در مقام یادگیری نبوده اند، تاریخ بشر نشان داده تنها چیزی که توانسته انسان ها را از گمراهی ها و انحرافات حفظ کند، دین و اعتقادات و پایبندی به آنها بوده است.

کتاب اصول و فروع دین از زبان امیر کلام

سیدکاظم ارفع
سيد‌ ‎كاظم ارفع (متولد 1323-تهران)، از نویسندگان و مترجمان مطرح معاصر كشورمان مى‌باشد كه با تأليف آثار گوناگون در حوزه‌هاى علوم اسلامى و ترجمه‌هاى گران‌سنگ خود، گام‌هاى بزرگى در راه توسعه و اعتلاى فرهئگ اسلامى برداشته است. ترجمه ایشان دارای نثرى معتدل و روان بر اساس ساختار دستور زبان فارسى و فاقد هرگونه توضيح و تفسير است.به سفارش پدر و علاقه خودش به تحصیل علوم اسلامى پرداخت و در حوزة علميه آيت‌اللَّه مجتهدى حدود چهار سال كسب فيض نمود. سپس در سال 1342 عاز...
دسته بندی های کتاب اصول و فروع دین از زبان امیر کلام