کتاب هنر تاثیرگذاری

The Art of Influence
کد کتاب : 3212
مترجم :
شابک : 9786007632406
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کریس وایدنر از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب هنر تاثیرگذاری اثر کریس وایدنر

کتاب هنر تأثیرگذاری، اثری نوشته ی کریس وایدنر است که اولین بار در سال 2008 به چاپ رسید. این کتاب، حکایتی الهام بخش و تأثیرگذار از نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز، کریس وایدنر، است که به قدرت تأثیرگذاری بر دیگران می پردازد. این اثر باعث می شود به هر آنچه که تاکنون درباره ی تأثیرگذاری آموخته اید، دوباره فکر کنید. همانطور که داستان الهام بخش کریس وایدنر نشان می دهد، تأثیرگذاری، «کاری» نیست که شما با دیگران می کنید، بلکه چگونگی شکل دهی و دگرگون کردن زندگیتان توسط خودتان است که آن را به وجود می آورد. تکنیک های قدیمی مانند دستکاری ذهن یا سریع صحبت کردن را فراموش کنید؛ کتاب هنر تأثیرگذاری به شما می آموزد که تواناییتان در تأثیر گذاشتن بر دیگران، از درون خودتان سرچشمه می گیرد.

کتاب هنر تاثیرگذاری

کریس وایدنر
کریس وایدنر نویسنده ای بزرگ ، سخنرانی توانا و یکی از مشاهیر دنیای تجارت است. استادان موفقیت و رشد فردی همچون زیگ زیگلر ، جان مکسول ، برایان تریسی ، جیم ران ، و دنیس ویتلی ، آثار کریس وایدنر را ستوده اند ، و بسیاری او را رهبر نسل جدید متخصصان رشد فردی به شمار می آورند.کریس وایدنر گروه های مختلف را در آلمان – اسپانیا – روسیه – چین – مصر – سنگاپور – استرالیا و البته امریکا و کانادا در در زمینه های توسعه شخصیت و رهبری سازمانی آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب هنر تاثیرگذاری
A fresh and fun look at the subject of influence.
نگاهی تازه و سرگرم کننده به موضوع تأثیرگذاری.
Jeffrey Fox, New York Times bestselling author

A must-read for anyone desiring the wisdom to influence others.
اثری ضروری برای هر کسی که می خواهد خرد تأثیرگذاری بر دیگران را به دست آورد.
Jim Rohn

An influential book.
کتابی تأثیرگذار.
Mark Victor Hansen

قسمت هایی از کتاب هنر تاثیرگذاری (لذت متن)
ترغیب، به کاری که با دیگران می کنید بستگی دارد. به تکنیک ها... تأثیرگذاری، از طرف دیگر، به خود شما بستگی دارد... تأثیرگذاری، توانایی شما در تغییر افکار، اعتقادات و اعمال دیگران است.

نمی توانید تصمیم بگیرید که قرار است یک رهبر بشوید. تنها می توانید تصمیم بگیرید به آن شخصی تبدیل بشوید که دیگران می خواهند از او پیروی کنند.

همیشه نگرشی مثبت و خوشبینانه داشته باشید. من اینگونه بر ابرستاره هایی که باید رهبریشان کنم، تأثیر می گذارم.