کتاب بالاتر از همه

Above All Else
مهم ترین اصل برای دستیابی به موفقیت، نگهداری و لذت بردن از آن
کد کتاب : 3216
مترجم :
شابک : 9786009281084
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کریس وایدنر از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب بالاتر از همه اثر کریس وایدنر

کتاب بالاتر از همه، اثری نوشته ی کریس وایدنر است که اولین بار در سال 2009 انتشار یافت. از آن روز سرنوشت سازی که ماشین مایکل جونز در مقابل عمارتی اسرارآمیز خاموش شد، سی سال می گذرد. مایکل اصلا نمی دانست زندگی اش به واسطه ی قواعدی که سرایدار سالخورده ی آن عمارت به او یاد داد، دگرگون خواهد شد؛ قواعدی به نام «دوازده ستون موفقیت» که بر زندگی صاحب عمارت حاکم بودند. حالا، پس از گذشت زمانی طولانی از به کارگیری آن قواعد، مایکل به موفقیتی ورای تصوراتش دست یافته و به یکی از مشهورترین و ثروتمندترین تاجران ایالات متحده تبدیل شده است. علاوه بر آن دوازده ستون، درس دیگری وجود داشت که مایکل در طول مسیر آن را یاد گرفت؛ درسی حتی مهم تر از سایر قواعد؛ درسی که «بالاتر از همه» قرار می گیرد.

کتاب بالاتر از همه

کریس وایدنر
کریس وایدنر نویسنده ای بزرگ ، سخنرانی توانا و یکی از مشاهیر دنیای تجارت است. استادان موفقیت و رشد فردی همچون زیگ زیگلر ، جان مکسول ، برایان تریسی ، جیم ران ، و دنیس ویتلی ، آثار کریس وایدنر را ستوده اند ، و بسیاری او را رهبر نسل جدید متخصصان رشد فردی به شمار می آورند.کریس وایدنر گروه های مختلف را در آلمان – اسپانیا – روسیه – چین – مصر – سنگاپور – استرالیا و البته امریکا و کانادا در در زمینه های توسعه شخصیت و رهبری سازمانی آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب بالاتر از همه
The absorbing sequel to Chris Widener and Jim Rohn's best-seller Twelve Pillars.
ادامه ی جذاب کتاب پرفروش «دوازده ستون» اثر کریس وایدنر و جیم ران.
Amazon Amazon

A quick enjoyable story.
داستانی کوتاه و لذت بخش.
Goodreads

قسمت هایی از کتاب بالاتر از همه (لذت متن)
مایکل جونز مشغول قدم زدن در ساحل سنیبل آیلند بود. او و همسرش امی زندگی پرباری را سپری کرده بودند و اکنون او در آستانه ی هفتاد و دو سالگی بود. چند سال پیش آن ها خانه ی رویایی شان را در این جزیره ی زیبای گرمسیری در وست گالف درایو بنا کرده بودند؛ ملکی بزرگ مشتمل بر سه قطعه زمین با قیمتی بالغ بر ده میلیون دلار که چشم انداز بخش جنوبی آن به افق بی کران ختم می شد. در آب های زلال سواحل آن دلفین ها شنا می کردند و بر فراز آن انواع و اقسام پرندگان در پرواز بودند. اما بیش از هر چیز، مایکل عاشق صدف های زیبایی بود که در ساحل پراکنده بودند؛ ساحلی که تا چشم کار می کرد گسترده شده بود.

در واقع دستاوردهای مایکل از اکثر آمریکایی ها بیشتر بود، اما همیشه وضعش این گونه نبود. او در چهل سالگی تا مرز ورشکستگی پیش رفته بود، اما در شصت و چهارسالگی کارخانه اش را با سه میلیارد دلار سود فروخت و خودش را بازنشست کرد. به مدت بیست سال تصاویر او مرتب روی جلد مجله های کار و تجارت چاپ می شد و از همین رو افراد زیادی با اسم و سرگذشت اجمالی وی آشنا بودند. مایکل افتخار می کرد که نوه اش می خواهد سرگذشتش را بداند.

اگرچه مایکل آدم مشهوری شده بود، فردی تودار و به نوعی درونگرا بود. همانطور که جاش گفته بود، فرزندان و نوه هایشان سرگذشت اجمالی مایکل را می دانستند، اما او هیچ گاه جزئیات زندگی خویش را بازگو نکرده و نگفته بود که چگونه از فروشنده ای ناموفق به یک میلیاردر تبدیل شده بود.